Brug for lidt støtte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Anonym trådstarter

Hej piger 

Vi er igang med vores 2 icsi behandling og skal nok have æg ud på  torsdag. Jeg ha desværre lige haft et par dage med negative tanker og tårer, og det er som om at jeg nu tror at forsøget ikke vil lykkedes fordi jeg har tænkt negativt, ja ved jeg lyder mærkelig- men nogle som kan genkende disse tanker og stadig blevet gravid, og måske nogle som har et råd for at få de positive tanker tilbage?

På forhånd tak for hjælpen piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Anonym trådstarter

15. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej piger 

Vi er igang med vores 2 icsi behandling og skal nok have æg ud på  torsdag. Jeg ha desværre lige haft et par dage med negative tanker og tårer, og det er som om at jeg nu tror at forsøget ikke vil lykkedes fordi jeg har tænkt negativt, ja ved jeg lyder mærkelig- men nogle som kan genkende disse tanker og stadig blevet gravid, og måske nogle som har et råd for at få de positive tanker tilbage?

kender det for godt... og bare roligt, du kan ikke ønske heldet væk med negative tanker..

Anmeld

15. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Først da jeg opgav at jeg nogen sinde skulle bLive gravid med nummer 2 blev jeg gravid igen. Efter 6 år. Ved ikke om det gav mening.  Krydser alt hvad jeg har for dig.

Anmeld

15. april 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar. Rart at hører man ikke er den eneste som har svært ved at bevare de positive tanker, man vil bare så gerne tro på og være stærk i dette forløb!

Anmeld

15. april 2012

Lisbeth1985

For mig har der også været MANGE op- og nedture, tudedage og triste tanker i vores forløb (har været igennem 3 IUI, 3 IVF/ISCI og et frys). Jeg plejer dog altid at blive i godt humør, når ÆO-dagen endelig kommer Så får man belønningen for det "hårde arbejde"

Ellers kan jeg kun sige, at pigerne i behandlingsgruppen har været en fantastisk støtte for mig - det hjælper altid at snakke med nogen som 100% forstår, hvad man går igennem.

Jeg håber, at du snart får de positive tanker tilbage og ikke mindst, at der snart er en baby på vej til jer

Lisbeth

Anmeld

15. april 2012

Miss BananaHammock

Jeg har sletikke troet på det denne gang (ivf), og igår fik jeg en positiv test  Nu skal jeg bare lige ha tage blodprøve for at bekræftige - håber den er enig 

Anmeld

15. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej piger 

jeg forsøgte at tænke positivt men havde også mange tvivl under forsøget. da jeg testede (to dage før blodprøve) troede jeg virkelig ikke på det. men to streger og en lille pige på vej om et par uger sæt dig ned og skriv en liste over de ting der taler for det lykkes. Jeg kan starte den med :

1) det er statistisk set din tur denne gang så selvfølgelig får du en positiv test

Anmeld

15. april 2012

Anonym trådstarter

Ih hvor er i dejlige piger, i får mig til at tro på det hele, tak! Og stort tillykke til jer som er blevet gravide eller har testet positiv, det er så dejligt at hører når det lykkedes i denne gruppe! Og rigtig god ide med listen I.Kjoeller, det vil jeg klart gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.