Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
th skriver: håber det hjælper selvom det er er et rigtig kram, håber virkelig at du klare dig og tænk evt på hvor langt du er nu og hvor mange der evt ville være i dit sted og kun have 4 uger tilbage til at have deres lille guldklump ved sig
håber det hjælper selvom det er er et rigtig kram, håber virkelig at du klare dig og tænk evt på hvor langt du er nu og hvor mange der evt ville være i dit sted og kun have 4 uger tilbage til at have deres lille guldklump ved sig
Ja, jeg glæder mig jo også som et lille barn glæder sig til jul........det er løgn, for jeg glæder mig meget mere end det!!!! Derfor er det jo selvfølgelig åndssvagt at bruge tiden på at hulke Men ØV hvor er der mange trælse ting synes jeg
Cyberkram er dejlige!! Og tak fordi du tog dig tid til at skrive og sende kram. Det hjælper alt sammen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja, jeg glæder mig jo også som et lille barn glæder sig til jul........det er løgn, for jeg glæder mig meget mere end det!!!! Derfor er det jo selvfølgelig åndssvagt at bruge tiden på at hulke Men ØV hvor er der mange trælse ting synes jeg Cyberkram er dejlige!! Og tak fordi du tog dig tid til at skrive og sende kram. Det hjælper alt sammen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128