:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

håber det hjælper selvom det er er et rigtig kram, håber virkelig at du klare dig og tænk evt på hvor langt du er nu og hvor mange der evt ville være i dit sted og kun have 4 uger tilbage til at have deres lille guldklump ved sig

Ja, jeg glæder mig jo også som et lille barn glæder sig til jul........det er løgn, for jeg glæder mig meget mere end det!!!!  Derfor er det jo selvfølgelig åndssvagt at bruge tiden på at hulke Men ØV hvor er der mange trælse ting synes jeg

Cyberkram er dejlige!! Og tak fordi du tog dig tid til at skrive og sende kram. Det hjælper alt sammen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

th

Anonym skriver:

Ja, jeg glæder mig jo også som et lille barn glæder sig til jul........det er løgn, for jeg glæder mig meget mere end det!!!!  Derfor er det jo selvfølgelig åndssvagt at bruge tiden på at hulke Men ØV hvor er der mange trælse ting synes jeg

Cyberkram er dejlige!! Og tak fordi du tog dig tid til at skrive og sende kram. Det hjælper alt sammen! 

det var så lidt, jeg kan huske da jeg selv var i uge 37 der fik jeg nok af baby.dk men andre der havde født og lukke mig ned, men 2 dage efter ville jeg gerne være her igen, skulle bare lige havde det på afstand. fødte heldigvis 2 dage før termin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.