kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2012

AnonymAnonym

Tage indskudslån uden at være medlem af en boligforening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Michael healer

AnonymAnonym skriver:

Tage indskudslån uden at være medlem af en boligforening?

Så vidt jeg ved, har et indskudslån da intet med boligforeningen at gøre, men mere med at det er en lejebolig med lejekontrak at gøre

Anmeld

15. april 2012

AnonymAnonym

7 Visninger 0 svar hmm

Anmeld

15. april 2012

AnonymAnonym

Michael healer skriver:

Så vidt jeg ved, har et indskudslån da intet med boligforeningen at gøre, men mere med at det er en lejebolig med lejekontrak at gøre

okay tak for svar

Anmeld

15. april 2012

Michael healer

15. april 2012

wamse

Altså du kan jo ikke få et indskudslån, før du står med en konkret lejlighed, og for at få en lejlighed ved et boligselskab, så skal man nok være medlem :-)

Det er indskudslånet ved kommunen du mener ikke ??

Anmeld

15. april 2012

Michael healer

wamse skriver:

Altså du kan jo ikke få et indskudslån, før du står med en konkret lejlighed, og for at få en lejlighed ved et boligselskab, så skal man nok være medlem :-)

Det er indskudslånet ved kommunen du mener ikke ??

Det er ikke altid man behøver at være medlem for at komme i betragtning til en lejlighed, hvis lejligheden ligger i f.eks. udkants danmark og der ikke er nogle på venteliste der er interesseret så kan alle sådan set for den, lige meget om de er medlem eller ej

Anmeld

15. april 2012

wamse

Michael healer skriver:

Det er ikke altid man behøver at være medlem for at komme i betragtning til en lejlighed, hvis lejligheden ligger i f.eks. udkants danmark og der ikke er nogle på venteliste der er interesseret så kan alle sådan set for den, lige meget om de er medlem eller ej

He he jeg bor i det, der nok kaldes for udkantsområde :-) Jeg har fået tilbudt en lejlighed uden at være medlem, men for at kunne få den, så skulle jeg betale for at blive medlem :-)

Anmeld

15. april 2012

Michael healer

wamse skriver:

He he jeg bor i det, der nok kaldes for udkantsområde :-) Jeg har fået tilbudt en lejlighed uden at være medlem, men for at kunne få den, så skulle jeg betale for at blive medlem :-)

Ok, men det er så op til hvordan reglerne er for boligselskabet, og de er forskellige , så ved nogle er det som du har oplevet, ved andre kan du godt få lejligheden uden at betale penge til boligforeningen

Anmeld

15. april 2012

wamse

Michael healer skriver:

Ok, men det er så op til hvordan reglerne er for boligselskabet, og de er forskellige , så ved nogle er det som du har oplevet, ved andre kan du godt få lejligheden uden at betale penge til boligforeningen

Det har du forresten helt ret i:-) En veninde fik da sidste år et rækkehus i et boligselskab, og hun kom lige ind fra g aden af og var ikke medlem:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.