Børn med krøller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.634 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Sitrani

Ja, landet ligger sådan, at jeg ville blive meget overrasket, hvis min datter ikke fik krøller (Hendes far er mulat, og har et hoved fyldt med afro, hvis han lod det gro!)

Men hendes hår skifter fra dag til dag... meget mærkeligt hehe..

Nogle dage er det meget glat, andre dage har hun en del krøller...

Til jer med "Krølle-børn"... Hvornår begyndte krøllerne at komme, sådan rigtigt??

Krøller eller eeeeej.. vi elsker voooores bøøøørn! Hahaha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

morethanperfect

STN skriver:

Ja, landet ligger sådan, at jeg ville blive meget overrasket, hvis min datter ikke fik krøller (Hendes far er mulat, og har et hoved fyldt med afro, hvis han lod det gro!)

Til jer med "Krølle-børn"... Hvornår begyndte krøllerne at komme, sådan rigtigt??

Oscars krøller er først kommet efter han er blevet rigtig lang håret 

Han skal vidst også snart klippes

Anmeld

15. april 2012

Sitrani

morethanperfect skriver:

Oscars krøller er først kommet efter han er blevet rigtig lang håret 

Han skal vidst også snart klippes

Ok... Og hvor gammel er han..?? Min datter har delvis langt hår... både og.. haha.. Hendes "babyhår" som ikke er faldet af efter hun var spæd krøller rigtig meget, fordi det er længere end det andet, men det "nyere" hår hun har krøller næsten ikke... Så måske er det bare pga. længden??

Anmeld

15. april 2012

morethanperfect

Ok... Og hvor gammel er han..?? Min datter har delvis langt hår... både og.. haha.. Hendes "babyhår" som ikke er faldet af efter hun var spæd krøller rigtig meget, fordi det er længere end det andet, men det "nyere" hår hun har krøller næsten ikke... Så måske er det bare pga. længden??

Jaa .. Tror det er længden så .. Men hun skal vel også ha langt hår

Oscar kan jo ik gå rundt og ligne en pige  

Nu er han 17 mdr.. 

Anmeld

15. april 2012

Sitrani

morethanperfect skriver:

Jaa .. Tror det er længden så .. Men hun skal vel også ha langt hår

Oscar kan jo ik gå rundt og ligne en pige  

Nu er han 17 mdr.. 

Hehe... Det skal hun i hvert fald!

Nej en dreng skal ikke have helt langt hår.... men lidt længde kan da godt gå.... klipper du så alle krøllerne af ham?? Synes det er SÅ bedårende med krøller....

Anmeld

15. april 2012

morethanperfect

STN skriver:

Hehe... Det skal hun i hvert fald!

Nej en dreng skal ikke have helt langt hår.... men lidt længde kan da godt gå.... klipper du så alle krøllerne af ham?? Synes det er SÅ bedårende med krøller....

Ved ik helt hvad jeg gør endnu med det lange hår 
Syns det er så fint , og syns det er ærgerligt at klippe det , men når folk begynder at kalde ham for hende , er det vidst på tide

Anmeld

15. april 2012

Sitrani

morethanperfect skriver:

Ved ik helt hvad jeg gør endnu med det lange hår 
Syns det er så fint , og syns det er ærgerligt at klippe det , men når folk begynder at kalde ham for hende , er det vidst på tide

kan jeg godt forstå.... Nogle gange hører man jo også, at de mister krøllerne når de bliver klippet, hvilket lyder mærkeligt, da det hår der gror ud jo burde være det samme som det der allerede er der... hehe...

Anmeld

15. april 2012

Clisolka

STN skriver:

Årh ja de krøller 

Jeg er fuld af krøller i mit hår, og Isabellas hår i nakken er bestemt en gang krøller fra mor  Hun begyndte først at få dem, da hendes babyhår var faldet af, og det begyndte at vokse igen 

Haha, ja jeg skal også snart have klippet hendes pandehår, men hvordan pokker gør man lige det i en alder af 17 mrd 

Anmeld

15. april 2012

EKBJ

STN skriver:

Jeg fik først krøller da jeg blev 8-10 år:-)

Anmeld

15. april 2012

Talbutikken

Min datter har haft krøller fra fødslen, dog har der lige været en periode hvor hendes hår har været helt glat... Nu er de så igen begyndt at komme i hendes hår, tror det har noget med længen at gøre, men jeg skal ikke gøre mig klog på det. Hun er 1 år.

Min søn på 9 år, havde krøller indtil han blev 2 år, siden har hans hår været glat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.