Hvad sover jeres børn (2mdr.) i i barnevognen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Mussen2

Synes det er ved at være for varmt med en fleece dragt, men vil lige høre hvad i andre bruger i liften med dyne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Synes det er ved at være for varmt med en fleece dragt, men vil lige høre hvad i andre bruger i liften med dyne.

Vi bruger stadig flice syntes vinden er lidt kold

Anmeld

15. april 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Vi bruger stadig flice syntes vinden er lidt kold

Ja, det er den jo også og frosten lurerogså om natten stadig. I dag har han dog bare en tyk sweater på

Anmeld

15. april 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Ja, det er den jo også og frosten lurerogså om natten stadig. I dag har han dog bare en tyk sweater på

Det er nemlig det.. Kommer jo os an på om man har et varmt barn eller hvordan Vi er lidt forkølet så tør ik rigtigt endnu

Anmeld

15. april 2012

Sitrani

Mussen2 skriver:

Hvis min datter var 2 mdr. idag, ville jeg klæde hende på i en hue, handsker, og en tyk trøje, eller fleecejakke, og så bare dynen over... Min datter er godt nok 9½ mdr. nu.. og den eneste forskel jeg ville gøre, hvis hun var mindre var, at isetdet for den tynde jakke hun ligger i nu, ville jeg give hende en tykkere trøje på, gerne i uld... Hun ligger også på lammeskind i barnevognen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.