Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LunaLykke skriver: Bliver den meget støvet/kan man se støvet tydeligt? Vi har nemlig pt en hvid sofa hvor betrækket kan tages af og skiftes. Så vi har overvejet at skifte til sort betræk. Men jeg er bare nervøs for om man tydeligt kan se støv på den.
Bliver den meget støvet/kan man se støvet tydeligt? Vi har nemlig pt en hvid sofa hvor betrækket kan tages af og skiftes. Så vi har overvejet at skifte til sort betræk. Men jeg er bare nervøs for om man tydeligt kan se støv på den.
Støv er ikke så tydeligt synes jeg, men hundehår er slemme!!! Især når man har en lys hund!!! Men selvfølgelig kan man se en smule støv hvis der går for lang tid mellem rengøringen, men sørger man for at støvsuge den med jævne mellemrum er der ingen problemer.. Synes ikke jeg ser støv på vores i hvert fald
Jeg synes ikke det var et problem på vores gamle sort/grå stofsofa med stof - mere hår, som en anden skriver. Nu har vi en sort lædersofa (af praktiske årsager ) og der kan man se støv på de der sorte "pøller" bagved!
HeidiØ skriver: Jeg synes ikke det var et problem på vores gamle sort/grå stofsofa med stof - mere hår, som en anden skriver. Nu har vi en sort lædersofa (af praktiske årsager ) og der kan man se støv på de der sorte "pøller" bagved!
Det er det samme herhjemme med lædersofaer - jeg syntes dog ikke kattehår er så slemt, men de ligger heller aldrig i sofaerne medmindre det er ovenpå min kæreste
Vi har en sort "læder" sofa...
Den skal tørres af på armlænene en gang imellem, men det er sjældent. Så det er bestemt ikke slemt
Babymor2010 skriver: Det er det samme herhjemme med lædersofaer - jeg syntes dog ikke kattehår er så slemt, men de ligger heller aldrig i sofaerne medmindre det er ovenpå min kæreste
Vores sofa er ikke sort, men støv sætter sig jo på alle farver
Jeg stuvsuger vores sofa ca hver anden uge og fnugruller den 1-2 gange om ugen Men vi har også 2 katte der springer rundt dagen lang, så her bliver hurtigt mere støvet..
Darling<3 skriver: Vores sofa er ikke sort, men støv sætter sig jo på alle farver Jeg stuvsuger vores sofa ca hver anden uge og fnugruller den 1-2 gange om ugen Men vi har også 2 katte der springer rundt dagen lang, så her bliver hurtigt mere støvet..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128