Til jer der har sort sofa - har lige et spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. april 2012

lycly

Bliver den meget støvet/kan man se støvet tydeligt? Vi har nemlig pt en hvid sofa hvor betrækket kan tages af og skiftes. Så vi har overvejet at skifte til sort betræk. Men jeg er bare nervøs for om man tydeligt kan se støv på den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Masig

LunaLykke skriver:

Bliver den meget støvet/kan man se støvet tydeligt? Vi har nemlig pt en hvid sofa hvor betrækket kan tages af og skiftes. Så vi har overvejet at skifte til sort betræk. Men jeg er bare nervøs for om man tydeligt kan se støv på den.

Støv er ikke så tydeligt synes jeg, men hundehår er slemme!!! Især når man har en lys hund!!! Men selvfølgelig kan man se en smule støv hvis der går for lang tid mellem rengøringen, men sørger man for at støvsuge den med jævne mellemrum er der ingen problemer.. Synes ikke jeg ser støv på vores i hvert fald

Anmeld

15. april 2012

HeidiØ

Jeg synes ikke det var et problem på vores gamle sort/grå stofsofa med stof - mere hår, som en anden skriver. Nu har vi en sort lædersofa (af praktiske årsager ) og der kan man se støv på de der sorte "pøller" bagved!

Anmeld

15. april 2012

Clisolka

HeidiØ skriver:

Jeg synes ikke det var et problem på vores gamle sort/grå stofsofa med stof - mere hår, som en anden skriver. Nu har vi en sort lædersofa (af praktiske årsager ) og der kan man se støv på de der sorte "pøller" bagved!

Det er det samme herhjemme med lædersofaer - jeg syntes dog ikke kattehår er så slemt, men de ligger heller aldrig i sofaerne medmindre det er ovenpå min kæreste 

Anmeld

15. april 2012

lilledittemor

Vi har en sort "læder" sofa...

Den skal tørres af på armlænene en gang imellem, men det er sjældent. Så det er bestemt ikke slemt

Anmeld

15. april 2012

HeidiØ

Babymor2010 skriver:

Det er det samme herhjemme med lædersofaer - jeg syntes dog ikke kattehår er så slemt, men de ligger heller aldrig i sofaerne medmindre det er ovenpå min kæreste 

Anmeld

15. april 2012

Darling<3

Vores sofa er ikke sort, men støv sætter sig jo på alle farver

Jeg stuvsuger vores sofa ca hver anden uge og fnugruller den 1-2 gange om ugen Men vi har også 2 katte der springer rundt dagen lang, så her bliver hurtigt mere støvet..

Anmeld

15. april 2012

lycly

Darling<3 skriver:

Vores sofa er ikke sort, men støv sætter sig jo på alle farver

Jeg stuvsuger vores sofa ca hver anden uge og fnugruller den 1-2 gange om ugen Men vi har også 2 katte der springer rundt dagen lang, så her bliver hurtigt mere støvet..

Jeg er lidt glad for at høre at du fnugruller den - det gør jeg nemlig også og føler mig altid lidt fjollet når jeg gør det Men tak for svar i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.