Hvor mange lagkager til 50 personer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.189 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. april 2012

signe.

Sagen er den at vi på lørdag skal holde noget dobbeltfødselsdag, og i den anledning er der inviteret 50 personer til helstegt pattegris OG selvfølgelig lagkage, når nu en af fødselarerne er Hasse

Vi har sådan en helt alm størrelse springform og deri vil jeg lave bundene... Vil lave bundene onsdag og så fryse dem ned og tage dem op fredag aften - lyder det som en plan?

Men men, hvor mange lagkager skal der laves? Jeg tænkte 5, men er det nok?

Og og og og... Hvem har en opskrift på en super lækker mushy chokoladekage jeg kan bruge til bunde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Polkaprik

Du får lige en kagetabel her 

Anmeld

15. april 2012

signe.

Polkaprik skriver:

Okay, vores er vist 26 cm, så der skulle man vel bruge omkring 3, for at der skal være nok.. ville det så ikke være en god idé at lave et par ekstra, til dem der tager måske 2-3 stykker.? Ville blive så ærgelig hvis der kun lige er nok, eller slet ikke nok....

Anmeld

15. april 2012

Dot D

Hi hi, Michelle var hurtigere end mig, jeg har nemlig også kopieret et skema til dig, men jeg sætter det ikke ind, hvis nu der er en lille "uoverensstemmelse", så forvirre det mere end det gavner

Go´ fest

Anmeld

16. april 2012

signe.

Polkaprik skriver:

Hvor mange lagkager ville DU lave til 50 personer? der er børn imellem, også nogle der ikke er store nok til lagkage, men har talt dem med, for at der i hvert fald skal være nok...

Anmeld

16. april 2012

signe.

Hvor mange lagkager ville I lave til 50 personer? Samme diameter som ved dem man kan købe færdiglavet(altså bundene)

Anmeld

16. april 2012

L&V

signe. skriver:

Hvor mange lagkager ville I lave til 50 personer? Samme diameter som ved dem man kan købe færdiglavet(altså bundene)

I mit hovede er der til 7 mennesker i en lagkage af "normal" str

Anmeld

16. april 2012

Silas&Mille

Jeg tænker 4-5 stykker, så burde der være nok.

Anmeld

16. april 2012

signe.

Månsson skriver:

I mit hovede er der til 7 mennesker i en lagkage af "normal" str

så skal jeg jo lave 8 ca.

Anmeld

16. april 2012

Ploffer

En "normal" lagkage deles typisk i 16 eller 12 stykker. Så jeg ville nok lave 5 lagkager fondantkager mætter mere så hvis der er sÅdan nogle du er ude i vil 3-4 nok være nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.