Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissTas skriver: Taaak det er bare så dejligt når de små begynder at grine og smile
Taaak det er bare så dejligt når de små begynder at grine og smile
Ja det er bare så skønt og man kan da bare få tårer i øjnene hele tiden af de små pus lige meget hva de foretager sig. ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Ja det er bare så skønt og man kan da bare få tårer i øjnene hele tiden af de små pus lige meget hva de foretager sig. ..
ja, det kan man nemlig :') deres udvikling og fremskridt er så fantastiske at følge .. iiiih
MissTas skriver: ja, det kan man nemlig :') deres udvikling og fremskridt er så fantastiske at følge .. iiiih
Ja utroligt så stor en kærlighed man kan få til sådan et lille væsen..
MIWULA skriver: Ja utroligt så stor en kærlighed man kan få til sådan et lille væsen..
ja, det er helt vildt.. uendelig stor
Hun ser bare skøn ud! Er der allerede en tand på vej? (Det øverste billed)
Himmelsmil skriver: Hun ser bare skøn ud! Er der allerede en tand på vej? (Det øverste billed)
Taaak Hun er også virkelig skøn Neej, det er der ikke men kan da godt se at det egentlig ser sådan ud på billedet hehe.. tror bare det er noget spyt der lige er samlet .. hehe
MissTas skriver: Taaak Hun er også virkelig skøn Neej, det er der ikke men kan da godt se at det egentlig ser sådan ud på billedet hehe.. tror bare det er noget spyt der lige er samlet .. hehe
heheh, ja det sker jo også Min søn har savlet lige siden han var en måned gammel, ret ekstremt
Himmelsmil skriver: heheh, ja det sker jo også Min søn har savlet lige siden han var en måned gammel, ret ekstremt
haha.. hvor sødt min datter er ekspert i at gylpe
MissTas skriver: haha.. hvor sødt min datter er ekspert i at gylpe
Hehe, det har jo også sin charme
Himmelsmil skriver: Hehe, det har jo også sin charme
haha, helt sikkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128