Tænder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Musen5

Kom ligei tvivle om i hvilken rækkefølge det skidt kommer i?

Leah har fået de 2 midterste i udermunden.... Er det så de to næste på hver side der kommer eller er det de to midterste i overmunden?

Kom lige sådan helt i tvivl...

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

MortilCilas

De to midterste i overkæben, og derefter dem ved siden af dem i overkæben, hvertfald sådan de fleste får dem

Anmeld

15. april 2012

Musen5

Så var jeg ikke helt galt på den.

Så må jeg se om jeg kan tjekke hendes gummer, hun savler, rød måz og tynd mave og piver en den når hun sover.

/Mette

Anmeld

15. april 2012

Clisolka

Musen5 skriver:

Leah har fået de 2 midterste i udermunden.... Er det så de to næste på hver side der kommer eller er det de to midterste i overmunden?

/Mette

Isabella fik sine første 2 midt i undermunden, og så kom de 2 midterste i overmunden - jeg har efterhånden ikke styr på hvor mange hun har nu, for det er svært at tælle (17½ mrd) 

Anmeld

15. april 2012

serinasmor

det kommer an på barnet

serina fik de 4 forreste i undermunden først

Anmeld

15. april 2012

Sitrani

Musen5 skriver:

/Mette

Min datter fik de 2 nederste først, og nu her inden for de sidste par uger er der 6 på vej på samme tid.. De 2 ved siden af i undermunden, og så de fire forreste i overmunden.. Men de 2 i venstre side er kommet først frem i overmunden.. haha..

Anmeld

15. april 2012

Frk.S

Det er forskelligt.

Freja fik de to midterste i undermunden for snart 4 mdr. siden. Nu har hun lige fået de to på hver side af dem. Men jeg tror også de to midterste i overmunden er på vej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.