Oplevet en bankfusion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. april 2012

..

Hej.

Jeg er ved at skrive en opgave hvor jeg blandt andet skal undersøge hvilken betydning en bankfusion har for den enkelte kunde.

Har du været kunde i en bank som har fusioneret med en anden bank? Hvordan oplevede du det og hvilken betydning havde det for dig?

På forhånd tak for jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Mumto3

Jeg har oplevet det to gange, men det har absolut intet betydet for mig. Begge gange skulle man lige vænne sig til et nyt navn, og så fik man nyt dankort med et andet design. De sidste dankort jeg fik, var væsentligt flottere end de to andre. Ellers ingen forskel.

Anmeld

15. april 2012

IT-nørd

Macrolf skriver:

Hej.

Jeg er ved at skrive en opgave hvor jeg blandt andet skal undersøge hvilken betydning en bankfusion har for den enkelte kunde.

Har du været kunde i en bank som har fusioneret med en anden bank? Hvordan oplevede du det og hvilken betydning havde det for dig?

Det har vi oplevet og vi smuttede med det samme, ligesom mange andre kunder. Grunden til dette, at vi ikke ville være kunder i en bank, som overtog vores lille sparekasse da banken havde i forvejen dårlig regnskab og dårlig ry.

Derfor skiftede vi og vi har aldrig fortrudt.

Anmeld

15. april 2012

Maise86

Macrolf skriver:

Hej.

Vi var i forstædernes bank da de fusionerede med Nykredit. 

Vi oplevede MEGET strengere regler for overtræk og at der var meget mindre plads tilfolk individuelle behov i økonomien. 

Vi valgte dog at blive da vi var og er rigtig glade for vores rådgiver. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.