Comfort bra - skal, skal ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Pullemulle

Jeg har efterhånden set mange reklamer i tv og på nettet omkring denne komfort bra. Jeg er blevet fristet til at købe en og jeg har fundet dem billigt på

http://kbh.downtown.dk/da/deals/4439-3-pakke-med-comfort-bra-der-pa-elegant-vis-fremhaever-brysterne-du-far-3-bh-er-i-hvid-sort-og-beige-i-str-s-xxl-og-kan-afhente-dem-efter-ca-5-uger

Men spørgsmålet er så om nogen af jer harprøvet dem dem? Eller kender nogen der har? Og hvad synes i/de om dem?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Dot D

Jeg har ikke prøvet dette mærke, men har haft nogen der ligner rigtigt meget, og de var gode og behagelige at have på

Anmeld

15. april 2012

Pullemulle

Dot D skriver:

Jeg har ikke prøvet dette mærke, men har haft nogen der ligner rigtigt meget, og de var gode og behagelige at have på

Jeg er bare virkelig i tvivl med størrelsen. De siger at man blot skal gå efter sin tøjstørrelse, men det tror jeg altså ikke helt. Normalt bruger jeg L eller XL i tøj, men jeg blev engang målt i en undertøjsforretning, og mine bryster svarer til L hvor min talje svarer til S.

Bh'en skal jo sidde tæt i taljen, og ud fra min størrelse i taljen burde det være S. Men kan mine bryster så være der i? Og hvis man "mødes på midten" men en M, støtter den så nok under bryster?

Og så frygter jeg at brysterne mases sammen istedet for at strammes ind. især når jeg jo har store bryster, for så bliver det ikke pænt. 

Anmeld

15. april 2012

Dot D

Pullemulle skriver:

Jeg er bare virkelig i tvivl med størrelsen. De siger at man blot skal gå efter sin tøjstørrelse, men det tror jeg altså ikke helt. Normalt bruger jeg L eller XL i tøj, men jeg blev engang målt i en undertøjsforretning, og mine bryster svarer til L hvor min talje svarer til S.

Bh'en skal jo sidde tæt i taljen, og ud fra min størrelse i taljen burde det være S. Men kan mine bryster så være der i? Og hvis man "mødes på midten" men en M, støtter den så nok under bryster?

Og så frygter jeg at brysterne mases sammen istedet for at strammes ind. især når jeg jo har store bryster, for så bliver det ikke pænt. 

Det kan jeg godt se, det er lidt et dilemma...

Kan du ikke tage dine mål, og så prøve at ringe til dem, og høre, hvad de vil sige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.