Ja.. Marcus havde fødselsdag den 11/4.. Han blev 1 år og derfor skulle han selvfølgelig have sin første fødselsdag med kage og det hele..
Vi var 19(!!!!!!) inklusive ham selv.. Hvoraf der kun var 3 under 15 1 på 15 og resten er bedsteforældre og oldeforældre.
Det var godt nok ikke lige ham da.. Alle de mennesker var han ikke så god til at håndtere, så måske skulle jeg ha delt det op over to dage. Suk.. Nå.. Men han havde en god dag, og fik rigtig mange gode gaver..
Han har bl.a fået en lille mini Miele støvsuger (der rent faktisk KAN støvsuge) - og han ELSKER den.. Han render rundt med den her støvsuger og gør rent.. Så kan det være han lader MIN støvsuger være i fred nu 
Så fik han et Brio komfur i træ med en helvedes masse lege mad.. Behøver jeg at sige at hele min stue er fyldt med legemad nu?
Han har fået H.C Andersens eventyr, han har fået bodyer, han har fået et fødselsdags bord flag i sølv der er indgraveret med navn og fødselsdato (jeg vil gerne have lov til at indgravere hans fødselsvægt, længde og tidspunkt men jeg skal lige have lov.. Vi døbte ham jo ikke da jeg lå på sygehuset og var meget alvorligt syg).. Ja og han har også fået en helt masse andet.. Men det er nu støvsugeren der er det største hit indtil videre..
Nå Men jeg havde jo altså bagt muffins så det stod ud af ørene på mig.. 104 blev det til.. Så familien har alle sammen fået lidt med hjem så jeg ikke var ved at drukne i dem :p
Jeg lavede selvfølgelig en lille lagkage til knægten, for det skulle han da have.. Men ville han spise den? NEJ.. Ville han ødelægge den? NEJ! Men lyset.. Det var morsomt, for det pustede hans mormor ud.. og tændte det igen... og pustede det ud.. Det var evigt morsomt..
Nå her kommer et billede af prutten der var godt træt efter gæsterne var gået.. 
Anmeld