Godmorgen der ude piger

Jeg fik endnu engang den største gave i livet den 7/2-2012. Endnu en dejlig lille pige. Og hun så ud til og være helt perfekt.. Og det var den tro vi gik i..
Indtil de ringede fra sygehuset da hun var 9 dage gammel.. Hendes pku test havde vist hun nok havde for lavt stofskifte og de ville gerne have vi kom med det samme til blodprøver og tjek..
Vi kommer ind og snakker med en læge som ikke rigtig forstod hvorfor jeg var så ked af det!!

Da vi efter og få taget blodprøver på hende( hvilket ikke er nemt på så lille en bebs) og hun er blevet undersøgt målt og vejet. Får vi dommen hun har for lavt stofskifte!!!
Klokken er 21 om aften.. Jeg har brystbetændelse og total meget høne mor.. Da vi sidder i bilen på vej hjem, bryder jeg sammen. Min lille nye baby er i STYKKER!! Det var sådan jeg følte det.. Mon verden gik i stykker...

Jeg får tudet og får googlet hvad det vil sige og have sygdommen! Det er noget der er til og leve med, men stadig en meget stor kamel og sluge!! De næste dage går med MANGE flere blodprøver, og jeg har en føelse af og svigte de to store vi har der hjemme

På dette tidspunkt glæder jeg mig bare til og komme hjem og få lov til og nyde min lille nye baby... Min mand er udstationert på Grønland og vi var med og jeg glædet mig bare til og komme tilbage..
Men jeg er så småt begyndt og indse at de ikke kan tage de blodprøver på hende så mange gange om ugen som hun skulle det første stykke tid. Og indser at jeg må undvære min mand og vores to store piger i 4 uger for og få julies medicin helt på plads.. Lægerne og sygeplejeskerne forsikre mig om at de ikke kan se nogen grund til vi ikke kan tage hjem når vi har fundet hendes dosering!!
Jeg får sagt farvel til mine store piger (det værste jeg nogen sinde har prøvet) og min mand...
Der går 4 dage så får jeg beskeden! Søværnet vil ikke lade Julie komme tilbage på basen med hendes sygdom.. Jeg må ikke engang komme op og pakke mine ting!!! Der bryder min verden sammen for alvor..

De næste dage går med henholdsvis og tude og forsøge og få det hele på plads her hjemme.. Jeg skulle have en lejlighed. Finde dagpleje til Anna-Sophie, få Tammie meldt i skole.
Og de 4 uger skulle bare gå så jeg kunne få mine børn hjem!
Det hele er nu 8 uger siden og vi fik nøglerne til vores lejligheden i fredags og alle vores ting kommer fra Grønland på onsdag...
Jeg er så småt ved og accepter hun er syg, men at det er noget man kan leve med.. Hun er stadig den dejligste lille mus man kunne tænke sig og man kan ikke mærke på hende hun fejler noget...

Undskyld det blev lidt langt og tak fordi du læste med så langt

Nu vil jeg så høre er der nogen her inde der har et barn med for lavt stofskifte?? Og hvilke konsekvens det får for dem på længer sigt???

god søndag