Vi putter :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Jibbe

Totalt ligegyldigt indlæg men lige nu putter jeg med verdens dejligste dreng.
Han har savnet sin moar som har arbejdet alt for meget de sidste 14 dage... Har kun kunne putte ham 3 ud af 14 dage og idag ville han ikke slippe mig - så puttede ham inde i vores seng og han holder stadig fast i min arm og han kan normalt slet ikke finde ro inde ved os og sover med det samme i hans egen seng - men ikke idag, og jeg nyder det egentlig
Og imorgen skal vi på 4 dages miniferie til skallerup klit! Åh det bliver fantastisk!!
Elsker min lillebitte ( store ) dreng som snart skal være storebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Mumto3

åh det lyder da dejligt!!! Det er bare med at nyde de guldstunder man har med sine børn!

Anmeld

15. april 2012

Nattøs

Jibbe skriver:

Totalt ligegyldigt indlæg men lige nu putter jeg med verdens dejligste dreng.
Han har savnet sin moar som har arbejdet alt for meget de sidste 14 dage... Har kun kunne putte ham 3 ud af 14 dage og idag ville han ikke slippe mig - så puttede ham inde i vores seng og han holder stadig fast i min arm og han kan normalt slet ikke finde ro inde ved os og sover med det samme i hans egen seng - men ikke idag, og jeg nyder det egentlig
Og imorgen skal vi på 4 dages miniferie til skallerup klit! Åh det bliver fantastisk!!
Elsker min lillebitte ( store ) dreng som snart skal være storebror

Hvor kært :-)

Anmeld

15. april 2012

2721

Hvor dejligt

Anmeld

15. april 2012

B&J

Nej hvor er det DEJLIGT at være mor det er jo så hyggeligt han putter hos dig kan godt forstå du nyder det

og håber i får en super hyggeligt mini ferie

Anmeld

15. april 2012

Jibbe

Mumto3 skriver:

åh det lyder da dejligt!!! Det er bare med at nyde de guldstunder man har med sine børn!

Ja det var helt fantastisk. Og han har skraldgrinet her til morgen da han vågnede sammen med mig

Anmeld

15. april 2012

Jibbe

B&J skriver:

Nej hvor er det DEJLIGT at være mor det er jo så hyggeligt han putter hos dig kan godt forstå du nyder det

og håber i får en super hyggeligt mini ferie

Tak - tror ferien bliver fantastisk!

Anmeld

15. april 2012

bullerbassen

Så hyggeligt , kan I have en god tur.

Det lyder til at være tiltrængt .

Anmeld

15. april 2012

Jibbe

bullerbassen skriver:

Så hyggeligt , kan I have en god tur.

Det lyder til at være tiltrængt .

Tak Lars er så lige blevet kaldt ud og sejle. Han skal afsted imorgen aften da hans afløser besvimede ude på skibet og slog sit hoved... Åh det er bare dårlig timet! Men så kommer min lillesøster med resten af ferien. Men puha hvor kunne vi godt have brugt de dage sammen ..

Anmeld

15. april 2012

bullerbassen

Jibbe skriver:

Tak Lars er så lige blevet kaldt ud og sejle. Han skal afsted imorgen aften da hans afløser besvimede ude på skibet og slog sit hoved... Åh det er bare dårlig timet! Men så kommer min lillesøster med resten af ferien. Men puha hvor kunne vi godt have brugt de dage sammen ..

åh hvor trælst  det lyder til i godt kunne trænge til turen sammen.

Øv øv - ikke det mest fede beksed og få ..

Håber I får hygget lidt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.