Stemmer du på min kage? (konkurrence-stemme-indsamling)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

mariamiss6

uh, lige lidt op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Becks

Stemt

Anmeld

15. april 2012

mariamiss6

Becks skriver:

Stemt

Tak, du dejlige kvindemenneske, fuld af menstruation (okay, det var klamt, men meget kærligt ment lol) 

Anmeld

15. april 2012

Becks

mariamiss6 skriver:

Tak, du dejlige kvindemenneske, fuld af menstruation (okay, det var klamt, men meget kærligt ment lol) 

Haha Maria for fanden

Tak

Anmeld

15. april 2012

ano14316

har selvfølgelig stemt

Anmeld

15. april 2012

Polkaprik

Fik også set det for sent og kan se at det er noget nær umuligt når ikke man får smidt sin kage på med det samme Men gjorde som dig og forsøger alligevel Dog kun med 1 kage

Anmeld

15. april 2012

serinasmor

Polkaprik skriver:

Fik også set det for sent og kan se at det er noget nær umuligt når ikke man får smidt sin kage på med det samme Men gjorde som dig og forsøger alligevel Dog kun med 1 kage

hvilken er din ?

Anmeld

15. april 2012

mariamiss6

Polkaprik skriver:

Hep hep... Skide være med om vi vinder... Fra NU af holder vi øje med Odenses hjemmeside

men ærligt talt, jeg lavede den påskeæg-kage igår, så det var lgie passende for mig. Jeg laver jo ikke kager så tit... Og slet ikke nogen der kan konkurrere med noget som helst.. Men jeg synes egentlig mit æg havde en ærlig chance, så jeg kunne da godt have tænkt mig at jeg havde set konkurrencen lidt tidligere,,,,

Anmeld

15. april 2012

mariamiss6

ano14316 skriver:

har selvfølgelig stemt

Danke schön

Anmeld

15. april 2012

Pige2009

Vildt flot! Er den slut?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.