Æble juice med brus fra årstiderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Miss BananaHammock

Årstiderne har udsolg af deres enormt lækre "kun naturlig sødet" æble brus juice. Er der nogen der ved hvor man ellers kan få fat i noget lignende? Det er perfekt til festelige lejligheder når man ikke vil drikke alkohol! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

serinasmor

hmmm ... drak selv lidt cider light fra aldi ... var bla højgravid til nytår ...

den er dog hverken økologisk eller fri for sukker ... men jeg bestemte mig for at det var oki ... jeg har så heller aldrig gået rigtig op i øko

det mindede for mig om at drikke afkølet asti eller noget i den dur

mener dog at huske den indeholder 0,02 % 0 alkohol ... men det kan jo tjekkes

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

serinasmor skriver:

hmmm ... drak selv lidt cider light fra aldi ... var bla højgravid til nytår ...

den er dog hverken økologisk eller fri for sukker ... men jeg bestemte mig for at det var oki ... jeg har så heller aldrig gået rigtig op i øko

det mindede for mig om at drikke afkølet asti eller noget i den dur

mener dog at huske den indeholder 0,02 % 0 alkohol ... men det kan jo tjekkes

Oki - tak for svar  

Anmeld

14. april 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Vi blander ind i mellem æblejuice med danskvand, og putter et par frosne jordbær i. Det er nu også rigtig godt

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

AnjaM skriver:

Vi blander ind i mellem æblejuice med danskvand, og putter et par frosne jordbær i. Det er nu også rigtig godt

Go' ide! 

Vi skal holde bryllup i september, og håber selvfølgelig at jeg stadig er gravid der, så det kunne være et dejligt alternativ til bare sodavand mm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.