Mangler ventebukser i str. 48 ca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
892 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. april 2012

mybaby-girl

Mangler venterbukser i str. 48 ca

Nogen som har nogle liggende ?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

mybaby-girl

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.

op

Anmeld

16. april 2012

Muhmi

mybaby-girl skriver:

Mangler venterbukser i str. 48 ca

Nogen som har nogle liggende ?????

Årh.. Hvis ikke jeg gemte mine til næste gang jeg skal være gravid, så ville jeg super gerne dele... Jeg ved hvor svært det er at finde ventebukser i den str.

Anmeld

16. april 2012

mybaby-girl

Muhmi skriver:

Årh.. Hvis ikke jeg gemte mine til næste gang jeg skal være gravid, så ville jeg super gerne dele... Jeg ved hvor svært det er at finde ventebukser i den str.

Ohh jaa det er meget svært .. Aner ikk hvor jeg skal lede andet end internettet

Anmeld

16. april 2012

Muhmi

Ohh jaa det er meget svært .. Aner ikk hvor jeg skal lede andet end internettet

Jamen jeg har simpelthen ikke haft ventebukser, da jeg bare ikke kunne finde nogen, nogle som helst steder... Virkelig frustrerende altså...

Men jeg gjorde så det at jeg var så heldig at købe et virkeligt lækkert par jogging/pyjamas-agtige bukser i Føtex... De er blevet brugt så meget at de desværre ikke står til at redde, efter et halvt års forbrug... Hehe.. Og så købte jeg et par harem bukser i Bilka + et par "vente"leggins jeg kunne få i min str.... Jup, jeg ved det kan være træls KUN at have tre par at vælge imellem eller at de ikke er de skønneste bukser, men jeg fik det til at fungere og jeg var sådan set ligeglad, BARE jeg kunne dække min røv egentlig

Anmeld

16. april 2012

Dot D

Jeg har vist både et par sorte og et eller to par cowboybukser. Jeg er ikke hjemme lige nu, men kan tjekke senere, hvis det har interesse

Anmeld

16. april 2012

Kristinasdk

Jeg har et par helt nye i noget cowboy lignende stof. Fik dem aldrig brugt og tror egentlig der stadig er maerke paa. Dem kan du koebe for 100 + porto hvis du vil  

Anmeld

16. april 2012

mybaby-girl

Muhmi skriver:

Jamen jeg har simpelthen ikke haft ventebukser, da jeg bare ikke kunne finde nogen, nogle som helst steder... Virkelig frustrerende altså...

Men jeg gjorde så det at jeg var så heldig at købe et virkeligt lækkert par jogging/pyjamas-agtige bukser i Føtex... De er blevet brugt så meget at de desværre ikke står til at redde, efter et halvt års forbrug... Hehe.. Og så købte jeg et par harem bukser i Bilka + et par "vente"leggins jeg kunne få i min str.... Jup, jeg ved det kan være træls KUN at have tre par at vælge imellem eller at de ikke er de skønneste bukser, men jeg fik det til at fungere og jeg var sådan set ligeglad, BARE jeg kunne dække min røv egentlig

hehe, jaa okay ... jeg har så kun haft et eneste par i 2010 da jeg ventede min første søn, og de er slet ikke til at redde mere, og jeg leder bar sindsygt efter et par bukser hvor jeg kan være i ...

Anmeld

16. april 2012

mybaby-girl

Dot D skriver:

Jeg har vist både et par sorte og et eller to par cowboybukser. Jeg er ikke hjemme lige nu, men kan tjekke senere, hvis det har interesse

hvis det er str 48 og til rimlig pris så tror jeg at det er mig

Anmeld

16. april 2012

mybaby-girl

Kristinasdk skriver:

Jeg har et par helt nye i noget cowboy lignende stof. Fik dem aldrig brugt og tror egentlig der stadig er maerke paa. Dem kan du koebe for 100 + porto hvis du vil  

det er da billigt, de plejer da at være dyre, men hvis det er str 48 så er jeg helt sikkert interesseret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.