Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Jeg nåede bare heller ikke flokken nok igennem. Vil meget gerne afsted igen, ihh
Jeg nåede bare heller ikke flokken nok igennem. Vil meget gerne afsted igen, ihh
Der bliver bestemt holdt et træf igen... Hvor det ved jeg ikke...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Der bliver bestemt holdt et træf igen... Hvor det ved jeg ikke...
Kofoed. skriver: Skanderborg kunne være en god mulighed for os sydfra
Skanderborg kunne være en god mulighed for os sydfra
Ihh det var bare så skude hyggeligt søde mennesker, dejlige børn og skøn mad hva mere kan en gravid ønske sig til et træf hehe
Jeg glæder mig rigtig meget til næste gang, da vi jo kunne ha snakket i evigheder
skønt at møde nye flok på så dejlig en måde tak
Mira0911 skriver: Halløj... Tusind tak for et super lækkert træf idag.... Har glædet mig så meget til at møde Jer allesammen også dem jeg har mødt før... Jeg har hygget mig gevaldigt... Håber jeg også I har hver især... Desværre fik jeg ikke snakket med så mange af jer... Det har jeg så til gode... Lækre børn.... Takker endnu engang piger.... Det skal vi helt sikkert gøre igen... En efterlysning.... Hvem mangler denne sut her????
Halløj...
Tusind tak for et super lækkert træf idag.... Har glædet mig så meget til at møde Jer allesammen også dem jeg har mødt før...
Jeg har hygget mig gevaldigt... Håber jeg også I har hver især...
Desværre fik jeg ikke snakket med så mange af jer... Det har jeg så til gode... Lækre børn....
Takker endnu engang piger.... Det skal vi helt sikkert gøre igen...
En efterlysning....
Hvem mangler denne sut her????
Selvtak, det var bare SÅ hyggeligt
Det ligner sørmer Roses eller Saras sut.. jeg spør lige Janne og Eddy!
HeidiØ skriver: Selvtak, det var bare SÅ hyggeligt Det ligner sørmer Roses eller Saras sut.. jeg spør lige Janne og Eddy!
Super...
frk-stoltze skriver: Ihh det var bare så skude hyggeligt søde mennesker, dejlige børn og skøn mad hva mere kan en gravid ønske sig til et træf hehe Jeg glæder mig rigtig meget til næste gang, da vi jo kunne ha snakket i evigheder skønt at møde nye flok på så dejlig en måde tak
Glæder mig enormt meget til næste gang....
Mira0911 skriver: Super...
Det er Eyddis og Saras sut .. men bar smid den ud! Hun køber bare en ny
HeidiØ skriver: Det er Eyddis og Saras sut .. men bar smid den ud! Hun køber bare en ny
Bare i orden...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128