Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej..
jeg søger en bestemt billed ramme men ved ikke om sådan en eksisterer, har prøvet lige hurtigt at tegne den i paint..
skal være med 3 billeder i (scannings billederne )
og nummer 2 billed det er hvis ikke den jeg har tegnet eksisterer, søger noget info om hvor de kan købes og evt en pris..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op ?
Kofoed. skriver: Har ikke set nummer et, men to kan du købe i mange butikker, bilka, søstrene grene, Ikea, tiger, you name it, bare kig i alle butikker med biled rammer, tit er de i forskellige udgaver.
Har ikke set nummer et, men to kan du købe i mange butikker, bilka, søstrene grene, Ikea, tiger, you name it, bare kig i alle butikker med biled rammer, tit er de i forskellige udgaver.
okay tak..
jeg tror bare engang jeg har set ramme 1, men kan ikke lige finde den heler ik ved at google.. så spørgsmålet er om det er i en drøm
Princesspigen skriver: okay tak.. jeg tror bare engang jeg har set ramme 1, men kan ikke lige finde den heler ik ved at google.. så spørgsmålet er om det er i en drøm
Ellers udfør din drøm og byg den selv - lidt træ og lidt skæren - vupti
MortilElias2010 skriver: Ellers udfør din drøm og byg den selv - lidt træ og lidt skæren - vupti
jeg er absolut overhoved ikke handy så det tror jeg ikke jeg skal forsøge på men tak alligevel
Princesspigen skriver: hej.. jeg søger en bestemt billed ramme men ved ikke om sådan en eksisterer, har prøvet lige hurtigt at tegne den i paint.. skal være med 3 billeder i (scannings billederne ) og nummer 2 billed det er hvis ikke den jeg har tegnet eksisterer, søger noget info om hvor de kan købes og evt en pris..
Ramme 2 kan du få i Bounty
Mettefpigen skriver: Ramme 2 kan du få i Bounty
hvor ligger den ?
den kender jeg ikk
Princesspigen skriver: hvor ligger den ? den kender jeg ikk
Ved ikk hvor der ligger en henne i andre byer, men vi har en i Odense....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128