Baby ved allerede fra dag 1 af hvem deres mor er for de kender hende på hendes dejlige duft.
mange bayer kan ved 3 uger aldren få noget uro spicelt ved aften tid, sommetider er det umoden tarmsystem som gør det. Og ja det kan sagtens have dage hvor de sover helt vildt i forhold til andre.
Min datter led de første 3 md af sit liv meget af aften uro, hvor hun græd rigtigt meget i op til 2 timer, puha det var hårdt, hun har altid sovet helt vildt om formiddagen, ved ikke om det kommer deraf, men hun kunne sover godt om natten, vågnede om morgen og være træt allerede 1-1 1/2 t efter og så ellers en lur på 4-5 timer. Hun sover stadig virkeligt godt om formiddagen 3 timer ca og ellers hele natten.
jeg håber ikke for jer der er den samme form for uro, min datter fik tilsidst en lås nakke, som gjore at hun overhoved ikke kunne ligge på maven, altså uden det ende i skrig. Det måtte hun have kiropraktor for at få løsnet op, derefter holdte hendes aften uro op og hun blev en glad pige. Umoden tarmsystem kompineret med den låste nakke sagde sp.
Anmeld