Hjælp!!! ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2012

LineSchack

har to spørsmål 

her kommer nr. 1 

min datter på godt 3 uger havde en utrolig hård aften igår altså forklaring følger, hun vågnede kl. 15 og sov først kl 22 hun kunne simpelthen ikk finde ro og var til sidst utrolig overtræt og udkørt og græd og græd og græd... nå hu havde en rigtig go nat og sov 6 timer også efter mad igen 3 timer. men idag har hun bare sovet og sovet og sovet er det normalt eller skal jeg tænke at jeg skal være urolig?....

spørgsmål nr 2

hvornår ved bebser hvem deres mor/ forældre er?...

Tak for hjælpen på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Jonatansmor

LineSchack skriver:

har to spørsmål 

her kommer nr. 1 

min datter på godt 3 uger havde en utrolig hård aften igår altså forklaring følger, hun vågnede kl. 15 og sov først kl 22 hun kunne simpelthen ikk finde ro og var til sidst utrolig overtræt og udkørt og græd og græd og græd... nå hu havde en rigtig go nat og sov 6 timer også efter mad igen 3 timer. men idag har hun bare sovet og sovet og sovet er det normalt eller skal jeg tænke at jeg skal være urolig?....

spørgsmål nr 2

Altså deres søvn kan godt svinge meget når de er så små. Når det så er sagt, hvorfor kunne hun ikke finde ro?

Hvis det er mavekneb osv, så er det måske fornuftigt nok allerede nu at få noget fysioterapi/kiropraktor eller anden behandling startet op?

Under alle omstændigheder havde jeg nok taget et smut forbi lægen mandag, er hun meget sløj/uoplagt imorgen så ring til vagtlægen?

Babyer ved instinktivt hvem deres umiddelbare familie er, eller, den familie moderen har brugt tid sammen med under graviditeten, kan baby genkende på stemmen. Mor er jo noget "ganske særligt", hende kender baby på duften, stemmen, hjerterytme osv.

Anmeld

14. april 2012

LineSchack

Jonatansmor skriver:

Altså deres søvn kan godt svinge meget når de er så små. Når det så er sagt, hvorfor kunne hun ikke finde ro?

Hvis det er mavekneb osv, så er det måske fornuftigt nok allerede nu at få noget fysioterapi/kiropraktor eller anden behandling startet op?

Under alle omstændigheder havde jeg nok taget et smut forbi lægen mandag, er hun meget sløj/uoplagt imorgen så ring til vagtlægen?

Babyer ved instinktivt hvem deres umiddelbare familie er, eller, den familie moderen har brugt tid sammen med under graviditeten, kan baby genkende på stemmen. Mor er jo noget "ganske særligt", hende kender baby på duften, stemmen, hjerterytme osv.

Det er jo dejligt at vide.... Sommetider blir hun lidt overstimuleret overså går det galt....men hun spiser melder sig selv osv. Er vågen når hun endelig vågner... Og nu er hun meget snaksaglig og har været i bad osv... Såårh Ali bare hører

Anmeld

14. april 2012

Alexander&Lærke

Baby ved allerede fra dag 1 af hvem deres mor er for de kender hende på hendes dejlige duft. 

mange bayer kan ved 3 uger aldren få noget uro spicelt ved aften tid, sommetider er det umoden tarmsystem som gør det. Og ja det kan sagtens have dage hvor de sover helt vildt i forhold til andre.

Min datter led de første 3 md af sit liv meget af aften uro, hvor hun græd rigtigt meget i op til 2 timer, puha det var hårdt, hun har altid sovet helt vildt om formiddagen, ved ikke om det kommer deraf, men hun kunne sover godt om natten, vågnede om morgen og være træt allerede 1-1 1/2 t efter og så ellers en lur på 4-5 timer. Hun sover stadig virkeligt godt om formiddagen 3 timer ca og ellers hele natten. 

jeg håber ikke for jer der er den samme form for uro, min datter fik tilsidst en lås nakke, som gjore at hun overhoved ikke kunne ligge på maven, altså uden det ende i skrig. Det måtte hun have kiropraktor for at få løsnet op, derefter holdte hendes aften uro op og hun blev en glad pige. Umoden tarmsystem kompineret med den låste nakke sagde sp.

Anmeld

14. april 2012

L&V

LineSchack skriver:

har to spørsmål 

her kommer nr. 1 

spørgsmål nr 2

Det lyder helt normalt nogle dage sover de bare helt vildt og især hvis der er noget der ska indhentes Din baby ved fra fødslen hvem mor og far er, du kan sikkert os fornemme at dit barn følger med eller bliver opmærksom når du snakker eller far gør

Anmeld

15. april 2012

Jonatansmor

LineSchack skriver:

Det er jo dejligt at vide.... Sommetider blir hun lidt overstimuleret overså går det galt....men hun spiser melder sig selv osv. Er vågen når hun endelig vågner... Og nu er hun meget snaksaglig og har været i bad osv... Såårh Ali bare hører

Her kørte vi rutiner i stilling allertede dag 1. Jeg er ikke sikker på han egentligt fattede noget, men jeg er overbevist om at vores rutiner om aftenn har sparet os for rigtigt meget overstimulering.

Måske det var en tanke for jer, hvis hun er lidt følsom?

Min dreng er også en følsom sjæl og skal helst ikke lege for vildt, høre for meget musik osv før sin sengetid, der skal det helst foregå stille og roligt, med mor eller far i umiddelbar nærhed

Anmeld

15. april 2012

LineSchack

Månsson skriver:

Det lyder helt normalt nogle dage sover de bare helt vildt og især hvis der er noget der ska indhentes Din baby ved fra fødslen hvem mor og far er, du kan sikkert os fornemme at dit barn følger med eller bliver opmærksom når du snakker eller far gør

Ja det er rigtig nok. Hun kigger i hvertfald utrolig meget på mig når jeg snakker ....hun vågnede også op kl. 19:20 og var frisk igen ...

Anmeld

15. april 2012

LineSchack

Jonatansmor skriver:

Her kørte vi rutiner i stilling allertede dag 1. Jeg er ikke sikker på han egentligt fattede noget, men jeg er overbevist om at vores rutiner om aftenn har sparet os for rigtigt meget overstimulering.

Måske det var en tanke for jer, hvis hun er lidt følsom?

Min dreng er også en følsom sjæl og skal helst ikke lege for vildt, høre for meget musik osv før sin sengetid, der skal det helst foregå stille og roligt, med mor eller far i umiddelbar nærhed

Ville elske en rutine, og ja om aftenen er hun meget følsom. Og skal helst ha ro omkring hende. Vis der ikk er ro til amningen kan det ødelægge det hele. Så fjoller hun rundt og vil ikk slappe af. Så blir hun ikk mæt, som gør hende irritabel også kører den onde cirkel... Der skal være helt ro, så nyder hun det bedst... Også et det også en god aften vi for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.