Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kristinee skriver: Hej. Jeg ville passe rigtig godt på. Jeg har også været inde og kigge på deres hjemmeside. Men det ligner et fusker firma. Jeg kan ikke se deres kontakt oplysninger, lev. oplysninger,osv. Jeg heller ikke læse noget om dem. Så jeg synes at det lugter lidt. Da jeg så googlede det kom der en hel masse negative ting frem omkring firmaet bla at der var en der havde købt en kjole som ikke var den rigtige og en hvor lynlåsen var defekt. I begge tilfælde fik kunderne bare af vide at de kunne få 25 % af prisen. firmaet nægter at de har lavet fejl og vil ikke bytte kjolerne. Disse oplevelser er dog ikke danske. Men jeg vil i hvert fald ikke tage chancen på at handle der, når der er så stor chance for at de tager røven på en. Så hvis jeg var dig så ville jeg holde mig væk. Der er masser af billige brudekjoler her hjemme. Google evt billige brudekjoler eller brudekjoler. der kommer masser af billige kjoler frem. det gør jeg, jeg skal selv giftes den 17.8.2013. vil ikke have ødelagt min dag på sådan et firma. vh kristine
Hej. Jeg ville passe rigtig godt på. Jeg har også været inde og kigge på deres hjemmeside. Men det ligner et fusker firma. Jeg kan ikke se deres kontakt oplysninger, lev. oplysninger,osv. Jeg heller ikke læse noget om dem. Så jeg synes at det lugter lidt. Da jeg så googlede det kom der en hel masse negative ting frem omkring firmaet bla at der var en der havde købt en kjole som ikke var den rigtige og en hvor lynlåsen var defekt. I begge tilfælde fik kunderne bare af vide at de kunne få 25 % af prisen. firmaet nægter at de har lavet fejl og vil ikke bytte kjolerne. Disse oplevelser er dog ikke danske. Men jeg vil i hvert fald ikke tage chancen på at handle der, når der er så stor chance for at de tager røven på en. Så hvis jeg var dig så ville jeg holde mig væk. Der er masser af billige brudekjoler her hjemme. Google evt billige brudekjoler eller brudekjoler. der kommer masser af billige kjoler frem. det gør jeg, jeg skal selv giftes den 17.8.2013. vil ikke have ødelagt min dag på sådan et firma. vh kristine
tusind tak for svar.
har også googlet mig frem til at det var for godt til at være sandt. desværre.... var ellers billigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis ikke i ved det er der til oktober lagersalg ved lilly i vejle der ligger kjolerne til 1000-1500 kr fra den kollektion fra året før.
Jeg købte selv min kjole deroppe da vi blev gift 15-01-11
Knus fra Natascha
Natascha skriver: Hvis ikke i ved det er der til oktober lagersalg ved lilly i vejle der ligger kjolerne til 1000-1500 kr fra den kollektion fra året før. Jeg købte selv min kjole deroppe da vi blev gift 15-01-11 Knus fra Natascha
tusind tak for tippet
desværre er oktober måned nok lige tidligt nok at købe kjole forhåbentlig har jeg stor babymave der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128