Becks skriver:
Præcis 
Nogle mener faktisk jeg burde gøre sådan 
Jeg har en b-ven, som de mener jeg da lige skal snyde!! Det kunne aldrig falde mig ind.. Jeg mødte ham for 7 år siden, og dengang gjorde han det klart for mig, at han ikke skulle have flere børn, og derfor blev vi aldrig kærester, men kun b-venner, og er det stadig den dag i dag
- Og desuden har jeg PCOS i svær grad, så det sker yderst sjældent at jeg har ÆL af mig selv, uden brug af hormoner og ÆL-sprøjter.. 
Du har nemlig helt ret, det er det bedste og sundeste for mit barn og jeg, at jeg vælger denne her måde.. På den her måde, undgår jeg også et barn, som har en bio-far, men som ikke vil kendes ved det 
Men så længe jeg ved, at jeg gør det rigtige, så har jeg ro i mit sind og i mit hjerte 
Lurede lige din profil, og kunne se I også er i behandling, hvordan går det med det?

Utroligt, at nogle folk mener at det er ok at snyde, til en graviditet! Tænk hvis det var dem selv, der stod i den situation, og fik at vide, at de skulle have et barn, som de ikke ønskede, det er da slet ikke fair for hverken far eller barn!
Jeg synes det er fedt, at du har modet til det og gør hvad du mener er bedst for dig og dit barn!
Jeg har endometriose, så vi kan ikke selv, det har jeg vidst i 7 år eller noget i den stil.. vi har haft vores første IVF forsøg, men der var desværre ingen æg, der var gode nok til at lægge tilbage. To var fejlbefrugtet og havde 3 kerner og to havde ikke delt sig godt nok =( kort efter blev jeg sygemeldt med stress, ikke på grund af "projektet" men på grund af jobbet og så det faktum, at jeg måske lige havde nået at tænke, at så kunne jeg få et pusterum, hvis jeg vidste, at jeg kunne se frem til en barsel... Stressen har umiddelbart været undervejs i ca. 1 år...
Men jeg håber så meget, at vi snart kan starte op igen! Men lægen mente ikke, at min krop var i stand til at tage imod behandlingen, og så ville det jo være dumt at bruge et forsøg på det!
Hmm det blev en lidt lang historie på dit indlæg...