nogen revisorer herinde?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. april 2012

celkt

har nemlig et spørgsmål til sådan en ... ;-)

vi er usikre på reglerne for at bytte hus med et familie-medlem for en periode, lad os sige 2 år. Det er sådan at hun gerne vil bo i vores hus pga uddannelse i vores lokalomårde og det netop passer med at vi gerne ville bo i hendes område fordi jeg kan nå at passe en uddannelse jeg gerne vil have derfra. Så vi snakkede simpelthen om at bytte for en periode.

Jeg kender reglerne for udlejning, men går det her ind under det eller kan man bare lave noget CO. adresse. Vi vil jo stadig betale vores husleje så at sige og hun sin, så hvordan mon skat vil se på det?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

BabyMiracle <3

celkt skriver:

har nemlig et spørgsmål til sådan en ... ;-)

vi er usikre på reglerne for at bytte hus med et familie-medlem for en periode, lad os sige 2 år. Det er sådan at hun gerne vil bo i vores hus pga uddannelse i vores lokalomårde og det netop passer med at vi gerne ville bo i hendes område fordi jeg kan nå at passe en uddannelse jeg gerne vil have derfra. Så vi snakkede simpelthen om at bytte for en periode.

Jeg kender reglerne for udlejning, men går det her ind under det eller kan man bare lave noget CO. adresse. Vi vil jo stadig betale vores husleje så at sige og hun sin, så hvordan mon skat vil se på det?!?

Jeg aner det ikke , men den bliver da lige oppet  

Anmeld

14. april 2012

celkt

BabyMiracle <3 skriver:

Jeg aner det ikke , men den bliver da lige oppet  

takker ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.