Basson klapvogn til bykørsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Anonym trådstarter

Hejsa derude! 

Vi er på jagt efter en klapvogn som primært skal bruges til weekend ture i kbh, men den skal ha mulighed for at lægge ryggen ned, så vores barn kan tage en lur. Den skal være nem at køre med i byen, og så skal den være nem at klappe sammen og ta med i bilen.

Vi vil rigtig gerne undgå en kæmpe stor en, da vi som sagt kun skal bruge den til weekend ture og evt noget rejse.

Lige nu har vi en paraplyklapvogn med drejehjul foran og som også kan lægges ned i ryggen, men den er elendig at køre med, da man hele tiden skal vippe den og rette den op for at den fortsætter med at køre ligeud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Pipsle2012

Jeg har for 14 dage siden købt en Esprit Fox "paraplyklapvogn" i Babysam. Den er bare så god at køre med, og nem at klappe sammen og klappe ud. Vi har en lille bil (Kia Picanto) og der kan den sagtens ligge i det lille bagagerum der er, sådan lidt på højkant....

Der er 3 eller 4 sidde/liggestillinger i ryglænet, så baby har både mulighed for at side op, samt ligge helt ned og så...

Elsker bare den klapvogn :-) 

Og så fik jeg den endda til 1/2 pris da der var udsalg :-) 

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

Pipsle2012 skriver:

Jeg har for 14 dage siden købt en Esprit Fox "paraplyklapvogn" i Babysam. Den er bare så god at køre med, og nem at klappe sammen og klappe ud. Vi har en lille bil (Kia Picanto) og der kan den sagtens ligge i det lille bagagerum der er, sådan lidt på højkant....

Der er 3 eller 4 sidde/liggestillinger i ryglænet, så baby har både mulighed for at side op, samt ligge helt ned og så...

Elsker bare den klapvogn :-) 

Og så fik jeg den endda til 1/2 pris da der var udsalg :-) 

Er det sådan at du måske har et billede af den? den vil jeg da klart kigge nærmere på 

Anmeld

14. april 2012

Pipsle2012

Du kan se den på Babysam.dk

Den hedder Esprit Fox. 

Den fåes i Navy (mørkeblå) og brun. Jeg har den i brun. :-) 

Anmeld

14. april 2012

Lone Jakobsen

vi har en basson klapvogn, og selv om jeg synes den virker lidt "billig" i designet. så duer den fint til små ture.

for mig er det dog lidt ærgeligt at der næsten ingen plads er nedenunder den.

Anmeld

14. april 2012

modesty

Mountain Buggy!!! De er dyre, men geniale til bykørsel. Meget federe og nemmere at manøvrere end vognene med to drejelige hjul foran (og jeg vil til hver en tid vælge drejelige hjul til bykørsel). Der findes selvfølgelig andre trehjulede, men MB er efter min mening meget bedre kvalitet end alle de andre (har været ude at prøvekøre de fleste modeller).

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

vi har en basson klapvogn, og selv om jeg synes den virker lidt "billig" i designet. så duer den fint til små ture.

for mig er det dog lidt ærgeligt at der næsten ingen plads er nedenunder den.

Har du evt et billede af den? 

Anmeld

15. april 2012

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Har du evt et billede af den? 

nej desværre, og prøvede på ønskebørns hjemmeside og der ku jeg heller ikke finde den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.