hvor er det utroligt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. april 2012

mor-til-en-dejlig-baby

min mors veninde, ventede sig for anden gang, og hendes datter, vidste med sikkerhed at hun ventede tvillinger meget tidligt i hendes graviditet, og at der både lå en dreng og en pige. Det blev hendes datter ved med at snakke om! Ganske korrekt, lå der to tvillinger derinde.. Et af hvert køn! jeg synes godt nok det er specielt og ikke mindst lidt sjovt.. Andre der kender/har oplevet nogle kunne det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

B&J

wow hvor vildt.

da jeg fortale min kæreste jeg var gravid da jeg viste ham de 2 røde streger sagde han med det samme det var en dreng held det ved jeg ikke alle andre sage en pige men vi fik altså en dreng

Anmeld

14. april 2012

Princesspigen

den-lykkeligste skriver:

min mors veninde, ventede sig for anden gang, og hendes datter, vidste med sikkerhed at hun ventede tvillinger meget tidligt i hendes graviditet, og at der både lå en dreng og en pige. Det blev hendes datter ved med at snakke om! Ganske korrekt, lå der to tvillinger derinde.. Et af hvert køn! jeg synes godt nok det er specielt og ikke mindst lidt sjovt.. Andre der kender/har oplevet nogle kunne det samme?

min mor har drømt med alle sine 7 børn, hvilke køn det var, nogle enda før hun vidste hun var gravid.. og hun har haft ret hver gang!

min far tabte 19 kasser øl og en tur til frisøren fordi han mente jeg var en dreng..

jeg selv har en helt klar fornemmelse allerede fra før jeg blev gravid at jeg venter en pige, men om jeg har ret ser vi ikke før fødslen i oktober

Anmeld

14. april 2012

lassemor07

den-lykkeligste skriver:

Hvor vildt
Jeg sagde fra vi var til nf scanning af det er en dreng og drømte kun om drenge børn vi viste ikke kønnet før jeg havde født Lasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.