Hej piger.. 
Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber nogle kan hjælpe mig med.
Har skrevet til min sp men kan først få svar på mandag, så derfor forhører jeg mig lige herinde - måske nogle har gode råd. 
Min datter er nu 6 mdr gammel og hun vil pludselig SLET ikke have sin flaske længere! Hun afviser den blankt hver evig eneste gang den bliver tilbudt.
Hun plejer normalt at elske sin flaske.
Jeg har prøvet med mme i flaske og med vand i flaske og ingen af delene vil hun have.
Skal jeg til at give hende jern tilskud nu, da hun ikke længere vil have sin mme og derved ikke får de 400 ml. som hun ellers bør have for at få nok jern?
Og, hvordan får jeg mere væske i hende?
Hun vil gerne drikke lidt sødmælk og lidt vand fra almindelig kop/tudekop men mængderne er så små at det umuligt kan være nok og har også lagt mærke til at hendes bleer ikke længere er tunge som normalt! 
Hun er glad som hun plejer og vågen og aktiv som ellers, men nu har det stået på i en uges tid og jeg er virkelig bekymret for om hun får nok væske i og med at bleerne ikke er tunge. 
Tilsidst et andet mad spørgsmål:
Hun vil ikke spise grøntsagsmos men vil KUN have sin grød eller frugtmos. Jeg har prøvet med kartoffelmos m/ gulerødder og/eller ærter men hun afviser hver gang.
Skal jeg fortsat bare give hende det hun godt vil have at spise og så afvente og med tiden prøve at servere grøntsagsmos igen?
Det blev lidt langt... Men håber nogle kan hjælpe! 

Anmeld