Nupo, Allevo og Nutrilett

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.968 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Silas&Mille

Efter at have læst Frøken Christiansen's succes historie med Nupo har vi snakket om at prøve det her hjemme, da vi begge er ALT for overvægtige og gerne vil gøre noget ved det så vi kan være mere aktive med ungerne

Men der findes jo både Nupo, Allevo og Nutrilett og det er jo forskelligt hvilke produkter der er på tilbud.

Så vi tænkte at man kan jo købe det der er på tilbud og så spare penge der, da alle tre typer er ret dyre.

Men kan man godt blande dem?

Nogen der ved det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Zafir

Jeg ved ikke om man må blande dem. Tror det jeg godt

Jeg syntes faktsik at nutrilett smager bedst. Men jeg blander det med skummetmælk også putter jeg 2-3 isternninger i, og blender det. Så smager det virkelig godt.
Men jeg kan godt drikke det med iskoldt vand, når jeg er på arbejde fx.

Anmeld

14. april 2012

Silas&Mille

Zafir skriver:

Jeg ved ikke om man må blande dem. Tror det jeg godt

Jeg syntes faktsik at nutrilett smager bedst. Men jeg blander det med skummetmælk også putter jeg 2-3 isternninger i, og blender det. Så smager det virkelig godt.
Men jeg kan godt drikke det med iskoldt vand, når jeg er på arbejde fx.

Ok, tak for svar.

Tænker også lidt at konceptet er jo det samme og deres produkt-typer er jo stort set de samme, så mon ikke man godt kan blande det

Anmeld

14. april 2012

JuniMama

Vælg helt klart Nutrilett, det smager MEGET bedre end Nupo!! Man skal dog huske at drikke rigeligt med vand samtidig, ellers kan man få lidt bøvl med maven!

Vil dog klart anbefale nutrilett kakao, da den med jordbær smager meget syntetisk! Og vil også mene at I sagtens kan veksle mellem de forskellige mærker, det burde ikke gøre nogen forskel!

Har selv smidt næsten 5 kg på halvanden måned, ved at drikke nutrilett et par gange om dagen, og så spise alm aftensmad med familien!

Anmeld

14. april 2012

Zafir

JuniMama skriver:

Vælg helt klart Nutrilett, det smager MEGET bedre end Nupo!! Man skal dog huske at drikke rigeligt med vand samtidig, ellers kan man få lidt bøvl med maven!

Vil dog klart anbefale nutrilett kakao, da den med jordbær smager meget syntetisk! Og vil også mene at I sagtens kan veksle mellem de forskellige mærker, det burde ikke gøre nogen forskel!

Har selv smidt næsten 5 kg på halvanden måned, ved at drikke nutrilett et par gange om dagen, og så spise alm aftensmad med familien!

Det er det samme jeg gør i hverdagene. Nu her hvor jeg har ferie, får jeg ikke holdt det. Men i hverdagen passer det mig SUPER godt. Jeg behøver aldrig at tænke over min frokost og jeg undgår alle de gange jeg 'kommer til' at købe junk til frokost, nmår jeg er ude at køre.
Nu har jeg bare shakeren i bilen og køber en kold vand, så er der frokost Helt perfekt!

Anmeld

14. april 2012

Silas&Mille

JuniMama skriver:

Det lyder super.

Regner også med vi skal prøve det fra Nutrilett, så vi finder det der smager bedst. Har lige købt en prøvepakke fra Nupo hvor der er en af hver af deres produkter i. Så slipper vi for at købe hele pakker for så at finde ud af at vi måske ikke kan lide det.

Håber også vi kan 'nøjes' med 2-3 gange om dagen, også spise sund frokost og aftensmad. For tror ikke nogen af os ville kunne leve af kun det i flere dage.

Anmeld

14. april 2012

Silas&Mille

Zafir skriver:

Det er det samme jeg gør i hverdagene. Nu her hvor jeg har ferie, får jeg ikke holdt det. Men i hverdagen passer det mig SUPER godt. Jeg behøver aldrig at tænke over min frokost og jeg undgår alle de gange jeg 'kommer til' at købe junk til frokost, nmår jeg er ude at køre.
Nu har jeg bare shakeren i bilen og køber en kold vand, så er der frokost Helt perfekt!

Det lyder da også smart.

havde ikke lige tænkt på det med at købe en kold vand.

smart!!!

Anmeld

14. april 2012

Zafir

Silas&Mille skriver:

Det lyder da også smart.

havde ikke lige tænkt på det med at købe en kold vand.

smart!!!

Super smart... Når jeg spiser/drikker det med vand så bruger jeg kun 2 dl for at få lidt kraftigere smag...
men så drikker jeg bare resten af vandet bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.