puha.. nu er der ikke længe til kl. er 13:30 & så skal jeg foralvor sige farvel til min elskede mormor.
hun har kæmpet en hård kamp mod kræft siden sidste år, hun fandt ud af hun have en 12½ cm cancer i lungen da jeg var 1 måned henne i graviditen.
hun havde her den sidste måned kæmpet en hård kamp mod kræften... men da kræften gjorde hende lam i benene, så gik det bare stærkt! & min mormor gav ligesom op, hun levede lidt over 1 uge efter hun blev lam.
kom på hospit og lå der 6 dage før hun sov stille ind.
her i mandags var jeg inde og se hende og der kunne jeg se der var højst nogle dage tilbage, hun lå lidt i sin egen verden og skulle lige tjekke om man stadigvæk var der, hun var bange for at lægge sig til at sove.
jeg er så glad for jeg nåede derind mandag og jeg fik det sidste kram af hende. jeg kan stadigvæk mærke hendes dejlige varme. & se hendes vidunderlige smil der kom frem da hun så det var mig og malte der kom! selvom hun havde det skidt så kom der altid et kæmpe smil på hendes læber når hun så os <3
min mor, morfar, moster, fætter og min mors bror var ved hende da hun opgav kampen og sagde farvel til verden! det var det bedste for hende, hun lå og led tilsidst! hun havde så ondt! & det var hård at se hende sådan! ;(
jeg savner hende allerede sindsygt meget! hun var som en slags mor for mig, vi var som et par, som kop og kande. og jeg havde boet ved hende flere gange og sidste gang jeg boede ved hende var indtil hun skulle have kemo mod kræften så måtte jeg flytte hjem pga. der er en lille chance for at skade mit barn som lå i maven dengang ;(
mormor du vil altid være i mine tanker! & jeg ved du ikke ønsker jeg skal have en svær tid nu hvor du har sagt farvel til os! men jeg skal nok komme op på dupperne igen en dag, det kommer til at tage sin tid, men jeg har alle de gode minder fra dig! du er den bedste! & vil altid være savnet! - det bliver en sindsyg hård dag idag

ved ikke rigtigt hvad jeg ville med det indlæg, tror bare jeg havde brug for at få luftet lidt ud for tankerne