Hjælp til spg. om aflønning af Cultpiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.271 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Michalala

Jeg er igang med at skrive en opgave om "Cult-piger". Jeg har brug for at vide hvordan aflønning sker. Er det provisionsaflønning i forhold til salg eller fast (time)løn?

Håber nogen som selv har været cult-pige eller kender en cult-pige kan hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Cookiemonsteret

Michalala skriver:

Jeg er igang med at skrive en opgave om "Cult-piger". Jeg har brug for at vide hvordan aflønning sker. Er det provisionsaflønning i forhold til salg eller fast (time)løn?

Håber nogen som selv har været cult-pige eller kender en cult-pige kan hjælpe...

de får 100 i timen, og til festivaller får man 130 i timen

Anmeld

14. april 2012

Michalala

Cookiemonsteret skriver:

de får 100 i timen, og til festivaller får man 130 i timen

Tusind tak for dit svar. Dvs. INGEN provisionsaflønning, ikke? Ved du om det på nogen måde har betydning hvor meget de sælger ifht. en form for bonus, anerkendelse fra ledelsen, fyringer e.l.?

Anmeld

14. april 2012

Cookiemonsteret

Michalala skriver:

Tusind tak for dit svar. Dvs. INGEN provisionsaflønning, ikke? Ved du om det på nogen måde har betydning hvor meget de sælger ifht. en form for bonus, anerkendelse fra ledelsen, fyringer e.l.?

Nej desværre ikk, men ved at alt den tid hvor de kører i cult bilen der bliver de ikk betalt for  

Anmeld

15. april 2012

Michalala

Cookiemonsteret skriver:

Nej desværre ikk, men ved at alt den tid hvor de kører i cult bilen der bliver de ikk betalt for  

Ok. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.