10 ½ måned og skoldkopper..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. april 2012

MelikkazMoar

ved godt det ikke er en sygdom at have skoldkopper, men nu har melikka været morsyg, ikke træt, ikke sulten . i godt 14 dage og så her til morgen er hun fyldt af skoldkopper.. over det hele faktisk ..

storebroderen havde det for knap 14 dage siden, vi havde ham på weekend, og det var absolut ingenting. men da han mandag kom hjem til moderen, havde han fået.. storebror mikkel, har ikke været hos os siden.. og hens er forsvundet nu, så nu tager vi en tur med melikka..

jeg tænker bare, og der kan i måske hjælpe mig, skal man ringe til nogen ? lægevagten eller andet, nu hun stadig er så lille ? eller hvordan forholder jeg mig til det ? og ved godt jeg ikke kan 'helbrede' hende for det da hun jo skal igennem det, men er det noget jeg kan gøre for hende ?

Diana & Melikka

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Frk.S

Først vil jeg lige sige: skoldkopper ER altså en sygdom - det er forårsaget af virus.

Umiddelbart mener jeg ikke der er så meget du kan gøre, udover at sørge for hun får nok at drikke og ikke har det for varmt hvis hun har feber. Og så passe på hun ikke kradser sig alt for meget.

Ellers så se dette link:

http://www.sygeboern.dk/sygdom/skoldkopper

Anmeld

14. april 2012

MelikkazMoar

Frk.S skriver:

Først vil jeg lige sige: skoldkopper ER altså en sygdom - det er forårsaget af virus.

Umiddelbart mener jeg ikke der er så meget du kan gøre, udover at sørge for hun får nok at drikke og ikke har det for varmt hvis hun har feber. Og så passe på hun ikke kradser sig alt for meget.

Ellers så se dette link:

http://www.sygeboern.dk/sygdom/skoldkopper

ja på den side er det en sygdom , enig.. men det er jo noget hun skal igennem.. (tror jeg mente sygdom, lidt anderledes end det kom ud, altså, det er jo ikke noget farligt og uhyggeligt hun ka dø a)

Anmeld

14. april 2012

Frk.S

MelikkazMoar skriver:

ja på den side er det en sygdom , enig.. men det er jo noget hun skal igennem.. (tror jeg mente sygdom, lidt anderledes end det kom ud, altså, det er jo ikke noget farligt og uhyggeligt hun ka dø a)

Nå ja ok... nej, det har du ret i.

God bedring med hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.