Opkast :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Anonym trådstarter

Min datter har kastet alt op siden imorges, tror desværre hun er blevet smittet i dagplejen (af et barn, der har kastet op hele ugen, kom i dagpleje torsdag, blev sendt hjem inden moderen var kørt, for at komme igen fredag morgen... )

Nå, men hun er lige blevet et år, og har det egentlig fint nu... Men nu er der jo heller ikke noget til at rumle i maven... Selv en skefuld vand har hun kastet op!!!

Hvordan skal jeg forholde mig til det, jeg tænker hvor længe må hun ikke spise/drikke noget før jeg kontakter en læge?

Hvad kan jeg tilbyde hende? Har prøvet hendes flaske, vand, tynd pulvergrød, sådan en bagatel (knækbrød agtig) - nu ved jeg ikke hvad jeg tør give hende, da hun selvfølgelig ikke synes om at kaste op, hvem gør det?

Og hvad når hun skal sove, hvordan har I gjort der? Det duer jo ikke hun bliver kvalt i sit eget bræk...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Anonym trådstarter

Smider den lige op igen, i håb om flere er stået op

Anmeld

14. april 2012

babymus77

Kogt vand:-) Havre suppe, godt med sukker og lidt salt, evt lidt cola, uden brus.... Ville nok ringe bare og forhøre mig ved lægevagten senere:-) Men væske væske væske;-) God bedring med hende;-)

Anmeld

14. april 2012

jlp90

Hej

Den gang lærke var så lille og kastede op fik vi at vide at vi skulle give hende juice der var fortyndet med vand og endelig ikke mælkeprodukter. Det er ligemeget at hun ikke spiser, bare hun får lidt væske og stadíg har våde bleer. Bare tag det roligt. De kommer hurtigt over det de små størrelser.

god bedring.

Mvh. Julie

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.