Blemanden er tilbage....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Clisolka

Piger vær obs hvis i sælger på nettet og får en opringning:

http://www.bt.dk/danmark/blemanden-er-tilbage-tigger-om-beskidte-bleer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

MorDk

Ej hold nu op han er syg!!! Hvad fanden sker der? Han har brug for hjælp! Min mor arbejder i en vuggestue og en "blemand" har ringet og spurgt efter brugte bleer... 

Anmeld

14. april 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Ej hold nu op han er syg!!! Hvad fanden sker der? Han har brug for hjælp! Min mor arbejder i en vuggestue og en "blemand" har ringet og spurgt efter brugte bleer... 

Ja det er klamt!  Jeg er heldigvis aldrig selv blevet ringet op af ham. Jeg læste en historie, hvor der var en mand der gik rundt i togene, og spurgte kvinderne om de havde lyst til at skifte ble på ham - men jeg ved ikke om det er den samme 

Anmeld

14. april 2012

bobbles

Babymor2010 skriver:

Piger vær obs hvis i sælger på nettet og får en opringning:

http://www.bt.dk/danmark/blemanden-er-tilbage-tigger-om-beskidte-bleer

det har jeg godt nok aldrig hørt om før eller om ham

men nu har jeg heller ikke noget tøj til salg på nettet så han ville kunne finde mit  nummer der, og bor heller ikke i jylland  men skal dog selvfølgelig nok være obs på det!

Anmeld

14. april 2012

An&Jo

Han er vildt ubehagelig.. Jeg er blevet ringet op af ham en overgang, og det blev så slemt at min telefon lå slukket på en hylde i flere dage fordi hans opkald var så slemme..

Jeg håbede ellers lige de havde fået styr på ham.. :/

Anmeld

14. april 2012

B&J

jamen han er syg i hovede han skulle seriøst spæres inde...

hvorfor kan sådan en ikke bare lade folk være

Anmeld

14. april 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

Han er vildt ubehagelig.. Jeg er blevet ringet op af ham en overgang, og det blev så slemt at min telefon lå slukket på en hylde i flere dage fordi hans opkald var så slemme..

Jeg håbede ellers lige de havde fået styr på ham.. :/

Ja, jeg har godt fulgt lidt med i tidligere tråde herinde og læst, at han er vildt ubehagelig 

Anmeld

14. april 2012

Nitz - <3 David

Manden er psykisk syg.. De siger at han er under behandling.. Men at han nogle gange får "tilbagefald".. Politiet har snakket med ham mange gange.. men kan ikke rigtig gøre noget. Især ikke når han er under behandling.. Han har fået bøder for telefon chikane.. Og som de siger, så hjælper det jo ikke at spærre manden inde..
Selvom det må være SÅ belanstende og træls at være udsat for hans opkald, så må man ignorere ham. Og være glad for at han ikke opsøger folk personligt..

Anmeld

14. april 2012

Risen

Nitz - <3 David skriver:

Manden er psykisk syg.. De siger at han er under behandling.. Men at han nogle gange får "tilbagefald".. Politiet har snakket med ham mange gange.. men kan ikke rigtig gøre noget. Især ikke når han er under behandling.. Han har fået bøder for telefon chikane.. Og som de siger, så hjælper det jo ikke at spærre manden inde..
Selvom det må være SÅ belanstende og træls at være udsat for hans opkald, så må man ignorere ham. Og være glad for at han ikke opsøger folk personligt..

Enig. Det er lige før jeg finder det synd for ham. Tænk engang, at være så besat af sådan en ækel ting. - Minder mig om en mand som gik rundt på en af omliggende veje hvor jeg er vokset, som troede alle var hans lillesøster. Han opsøgte alle personligt og kunne til tider være meget ubehagelig. Så heldigvis er det bare en telefon og ikke personligt fremmøde.. 

Anmeld

14. april 2012

Clisolka

Nitz - <3 David skriver:

Enig  Det hjælper ham netop ikke ved at blive spææret inde - og ja, godt det ikke er personligt fremmøde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.