et lille spørgsmål til jer kvinder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. april 2012

jydeinden

sad og kom til at læse et indlæg omkring aborter og graviditeter.. og kom til at tænke på om der skulle være nogen kvinder her i blandt som ved om man altid kan se hvis ens barn har en sygdom, hvis denne sygdom er arvelig, og den er gens betinget. altså jeg mener om man vil kunne se det på en tidlig scanning. ( skal lige siges at jeg IKKE er gravid, men gerne vil have barn om et par år)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Isaac's mor

Der kommer jo nakkefolds scanningen, som er tidligt nok til at nå abort hvis nu barnet skulle være skadet

Jeg er ikke sikker på jeg forstår 100% hva du spørger om faktisk, men tror det måske var det svar du ledte efter

Anmeld

14. april 2012

jydeinden

Sophie.Hammershøy skriver:

Der kommer jo nakkefolds scanningen, som er tidligt nok til at nå abort hvis nu barnet skulle være skadet

Jeg er ikke sikker på jeg forstår 100% hva du spørger om faktisk, men tror det måske var det svar du ledte efter

hehe det jeg spurgte om var om hvis en sygdom er gensbetinget, om man så ville have mulighed for at opdage den.. for er selv den "heldige" ejer af en sygdom, som er dette, og ville da gerne have muligheden i tide for at finde ud af om mit barn ( til den tid) har arvet min sygdom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.