Ih hvor er det bare nemt og skønt at være mor 
Alting går som smurt - der er ingen problemer overhovedet. Bella stortrives og er bare en glad pige.
D. 15.05 flytter vi til en 4-værelses lejlighed, det bliver SÅÅÅÅ lækkert. Så Bella får sit eget værelse. Dog skal hun nok stadig sove i vores soveværelse tror jeg. Jeg har dog også en svaghed for at hun sover i vores seng
Hun sover mindst ca. 16 timer i døgnet <3 Hun sover fra kl. ca. 22-9.30 og så en kort formiddagslur, en lang eftermiddagslur og nogle gange en lille aftenlur.
Hun er rigtig god og fremmelig motorisk. Og bliver brugt som et godt eksempel i mødregruppen, til trods for at hun slet ikke er den ældste 
Sidst hun blev målt og vejet var hun 62cm og vejede 6500gram, det er vel snart halvanden måned siden.
Billede nr. 1 - Taget igår. Min dejlige glade pige 
Billede nr. 2 - På tur i barnevognen.
Billede nr. 3 - Efter 3 måneders vaccinen. Hun tog det så flot og var så tapper. Hun sagde ikke noget til at blive stukket, men hun blev ked af det da det begyndte at spænde og svide
åh det var svært at holde tårene tilbage, når hun skreg sådan. Så vi tømte legetøjsbutikken. Hun endte med 39 i feber om aftenen, men lå stadig og pludrede løs <3 Til gengæld sov hun meget.
Billede nr. 4 - Vi skulle tage fødselsdagsbillede til et familiemedlem, og man skal jo lige smage på flaget.. hvis man ellers kan ramme sin mund.
Billede nr. 5 - Hun er rykket ud af liften og sover nu rigtig i sin seng. Jeg tror at hun synes at det er dejligt med lidt mere plads... det er heller ikke så varmt at hun kommer til at svede.
Billede nr. 6 - Selvom det er dejligt min sin egen nye fine seng, så sover man altså bedst i mors og fars seng <3 Når farmand er taget på arbejde om morgenen, så ligger jeg hende på hans plads <3
Det blev vidst en lidt længere update 
Jeg håber at i alle har en dejlig fredag aften og at i får en god weekend med jeres familier