Bella Elina - lille update + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. april 2012

lilledittemor

Ih hvor er det bare nemt og skønt at være mor

Alting går som smurt - der er ingen problemer overhovedet. Bella stortrives og er bare en glad pige.

D. 15.05 flytter vi til en 4-værelses lejlighed, det bliver SÅÅÅÅ lækkert. Så Bella får sit eget værelse. Dog skal hun nok stadig sove i vores soveværelse tror jeg. Jeg har dog også en svaghed for at hun sover i vores seng  Hun sover mindst ca. 16 timer i døgnet <3 Hun sover fra kl. ca. 22-9.30 og så en kort formiddagslur, en lang eftermiddagslur og nogle gange en lille aftenlur.

Hun er rigtig god og fremmelig motorisk. Og bliver brugt som et godt eksempel i mødregruppen, til trods for at hun slet ikke er den ældste

Sidst hun blev målt og vejet var hun 62cm og vejede 6500gram, det er vel snart halvanden måned siden.

Billede nr. 1 - Taget igår. Min dejlige glade pige

Billede nr. 2 - På tur i barnevognen.

Billede nr. 3 - Efter 3 måneders vaccinen. Hun tog det så flot og var så tapper. Hun sagde ikke noget til at blive stukket, men hun blev ked af det da det begyndte at spænde og svide åh det var svært at holde tårene tilbage, når hun skreg sådan. Så vi tømte legetøjsbutikken. Hun endte med 39 i feber om aftenen, men lå stadig og pludrede løs <3 Til gengæld sov hun meget.

Billede nr. 4 - Vi skulle tage fødselsdagsbillede til et familiemedlem, og man skal jo lige smage på flaget.. hvis man ellers kan ramme sin mund.

Billede nr. 5 - Hun er rykket ud af liften og sover nu rigtig i sin seng. Jeg tror at hun synes at det er dejligt med lidt mere plads... det er heller ikke så varmt at hun kommer til at svede.

Billede nr. 6 - Selvom det er dejligt min sin egen nye fine seng, så sover man altså bedst i mors og fars seng <3 Når farmand er taget på arbejde om morgenen, så ligger jeg hende på hans plads <3

Det blev vidst en lidt længere update

Jeg håber at i alle har en dejlig fredag aften og at i får en god weekend med jeres familier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Krussedulle

Ditte_Marie skriver:

Alting går som smurt - der er ingen problemer overhovedet. Bella stortrives og er bare en glad pige.

D. 15.05 flytter vi til en 4-værelses lejlighed, det bliver SÅÅÅÅ lækkert. Så Bella får sit eget værelse. Dog skal hun nok stadig sove i vores soveværelse tror jeg. Jeg har dog også en svaghed for at hun sover i vores seng  Hun sover mindst ca. 16 timer i døgnet <3 Hun sover fra kl. ca. 22-9.30 og så en kort formiddagslur, en lang eftermiddagslur og nogle gange en lille aftenlur.

Hun er rigtig god og fremmelig motorisk. Og bliver brugt som et godt eksempel i mødregruppen, til trods for at hun slet ikke er den ældste

Sidst hun blev målt og vejet var hun 62cm og vejede 6500gram, det er vel snart halvanden måned siden.

Billede nr. 3 - Efter 3 måneders vaccinen. Hun tog det så flot og var så tapper. Hun sagde ikke noget til at blive stukket, men hun blev ked af det da det begyndte at spænde og svide åh det var svært at holde tårene tilbage, når hun skreg sådan. Så vi tømte legetøjsbutikken. Hun endte med 39 i feber om aftenen, men lå stadig og pludrede løs <3 Til gengæld sov hun meget.

Billede nr. 4 - Vi skulle tage fødselsdagsbillede til et familiemedlem, og man skal jo lige smage på flaget.. hvis man ellers kan ramme sin mund.

Billede nr. 5 - Hun er rykket ud af liften og sover nu rigtig i sin seng. Jeg tror at hun synes at det er dejligt med lidt mere plads... det er heller ikke så varmt at hun kommer til at svede.

Billede nr. 6 - Selvom det er dejligt min sin egen nye fine seng, så sover man altså bedst i mors og fars seng <3 Når farmand er taget på arbejde om morgenen, så ligger jeg hende på hans plads <3

Jeg håber at i alle har en dejlig fredag aften og at i får en god weekend med jeres familier

Sikke en skøn og dejlig pige ... NYD at hun sover så godt! det er bare guld værd at man får sin nattesøvn

Anmeld

14. april 2012

Maja_4000

Hvor er hun sød

Anmeld

14. april 2012

B&J

Nej hvor er hun bare en dejlig lille pige

og nyd nyd nyd nyd hun sover så godt det er jo Fantastisk

Anmeld

14. april 2012

bobbles

Ditte_Marie skriver:

for satan da hvor er hun lækker  hun er simpelthen bare så smuk  og virkelige dejlige billeder

Anmeld

14. april 2012

Nessie

Hvor er hun sød

Skønt med et godt sovehjerte, håber det bliver ved på den måde

Anmeld

14. april 2012

lycly

Nårh hun er skøn Jeg synes ellers at jeg havde en pige der sov godt om natten, men bliver da helt misundelig på dig nu! NYD det

Anmeld

14. april 2012

twinny

puhha jeg vil også have børn der sover godt.

Hvor er hun bare skøn...

Anmeld

14. april 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Hvor er hun altså bare skøn!

Hun er kun så lille én gang og synes bestemt det er en god ting i sover sammen, det giver også tryghed for den lille pige at kunne høre mor tæt på, herhjemme er det også det dér har fungeret især pga amningen er lidt lettere. Så hvis samsovning fungere for jer synes jeg ikke i skal have røde øre over det, selvom det er lidt tabu belagt i et land som dk.

Nyd hende! Det går SÅ frygtelig stærkt!

Anmeld

15. april 2012

lilledittemor

Krussedulle skriver:

Sikke en skøn og dejlig pige ... NYD at hun sover så godt! det er bare guld værd at man får sin nattesøvn

Tak

Det nyder vi bestemt også - men de enkelte nætter man så ikke får den, så er man jo helt smadret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.