Det kunne være endt fatalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. april 2012

An&Jo

Jeg skulle hente aftensmad på grillen her til aften til os alle 4 og da jeg så er på vej hjem igen kommer jeg kørende, og der kører så en lastbil forbi der plasker min forrude helt til med vand, da jeg får den renset er det første jeg ser en modkørende bil i min vejbane..

Jeg når lige at få bremset godt og komme ind i rabatten.. Men for fanden det er ubehageligt, jeg ser det for mig hele tiden.. Jeg har ikke fået det fortalt til kæresten fordi der ikke lige har været tiden til det på grund af børnene, og jeg har været ude og køre siden, men det er godt nok ubehageligt at se den bil for mit syn konstant..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Puha sikke en oplevelse.

Godt der ikke skete jer noget

Anmeld

13. april 2012

An&Jo

merethe skriver:

Puha sikke en oplevelse.

Godt der ikke skete jer noget

Jeg var heldigvis alene afsted.. Men det var ikke rart

Anmeld

13. april 2012

Becks

An&Jo skriver:

Jeg skulle hente aftensmad på grillen her til aften til os alle 4 og da jeg så er på vej hjem igen kommer jeg kørende, og der kører så en lastbil forbi der plasker min forrude helt til med vand, da jeg får den renset er det første jeg ser en modkørende bil i min vejbane..

Jeg når lige at få bremset godt og komme ind i rabatten.. Men for fanden det er ubehageligt, jeg ser det for mig hele tiden.. Jeg har ikke fået det fortalt til kæresten fordi der ikke lige har været tiden til det på grund af børnene, og jeg har været ude og køre siden, men det er godt nok ubehageligt at se den bil for mit syn konstant..

Ej for fanden

Godt der ikke skete dig noget

Anmeld

13. april 2012

Savannah

Puha, sikke en forskrækkelse, kan godt forstå du er rystet!! Få det snakket igennem så skal det nok blive bedre. Godt der ikke skete dig noget!

Anmeld

13. april 2012

cnmigo

Pyyyh en forskrækkelse godt det ikke endte galt!!

Har selv prøvet noget der også kunne være endt galt.

Kørte på motorvejen og kører i overhalingssporet - skal overhale 2 biler, den forreste med trailer, nr. er en st. car.

Da jeg er næsten lige ud for st. car begynder den at blinke og så trækker hun ud!!!!! 

Jeg Anede ikke mine levende råd og gloede febrilsk i bakspejlet for at se om jeg havde nogen bag mig, jeg kunne jo ikke nå at speede op og kunne heller ikke undvige pga. rækværket!

Så alt imens jeg trykker hornet i bund og har hjertet totalt oppe i halsen, ser jeg gudskelov at hun trækker ind igen så jeg får overhalet færdigt og kan så trække ind "på plads".

Pyyyh resten af turen var med hjertebanken og jeg får det bare dårligt endnu hvis nogen gør antræk til at ville trække ud for tidligt.

Brug for pokker de sidespejl og HUSK at dreje hovedet også! Der er BLINDE vinkler i biler!

pyyyyh

Anmeld

13. april 2012

An&Jo

Becks skriver:

Ej for fanden

Godt der ikke skete dig noget

Det var pisse ubehageligt..

Men ja det var godt der ikke skete noget

Anmeld

13. april 2012

An&Jo

Sally-Slingshot skriver:

Puha, sikke en forskrækkelse, kan godt forstå du er rystet!! Få det snakket igennem så skal det nok blive bedre. Godt der ikke skete dig noget!

Det var noget af en forskrækkelse ja.. Og kunne godt mærke da jeg var ude og køre igen kort efter og så havde begge børn i bilen også at jeg var en del mere opmærksom på de modkørende end jeg plejer at være

Anmeld

13. april 2012

An&Jo

cnmigo skriver:

Pyyyh en forskrækkelse godt det ikke endte galt!!

Har selv prøvet noget der også kunne være endt galt.

Kørte på motorvejen og kører i overhalingssporet - skal overhale 2 biler, den forreste med trailer, nr. er en st. car.

Da jeg er næsten lige ud for st. car begynder den at blinke og så trækker hun ud!!!!! 

Jeg Anede ikke mine levende råd og gloede febrilsk i bakspejlet for at se om jeg havde nogen bag mig, jeg kunne jo ikke nå at speede op og kunne heller ikke undvige pga. rækværket!

Så alt imens jeg trykker hornet i bund og har hjertet totalt oppe i halsen, ser jeg gudskelov at hun trækker ind igen så jeg får overhalet færdigt og kan så trække ind "på plads".

Pyyyh resten af turen var med hjertebanken og jeg får det bare dårligt endnu hvis nogen gør antræk til at ville trække ud for tidligt.

Brug for pokker de sidespejl og HUSK at dreje hovedet også! Der er BLINDE vinkler i biler!

pyyyyh

Det kan være rigtig slem at køre på motorvejen, der skal man virkelig være opmærksom.. Men nu har vi os rigtig mange tosporede veje i Aalborg så man vender sig hurtigt til at huske at man skal kigge ordentlig efter inden man trækker ud i en anden vejbane..

Men det er sq ubehageligt når folk ikke lige ser sig for..

Anmeld

13. april 2012

Becks

An&Jo skriver:

Det var pisse ubehageligt..

Men ja det var godt der ikke skete noget

Det kan jeg godt forstå

Selvom der ikke er sket noget, så husk at snak ud om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.