overvejer og gå fra ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Anonym trådstarter

overvejer virkelig og gå fra min kæreste, synes det hele går ned af bakke, han er ikke særlig moden når man tænker på han er 21 han går for meget op i sin hobby, vi har intet tilfælles, så vi laver aldrig noget sammen.. vi er bare derhjemme eller os er han sammen med sine hardball drenge og jeg er sammen med mine veninder.. og har snakkede med ham 100 gange og det hjælper lige lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

LR85

har i barn sammen??

Hvis du har det så dårligt, som det lyder som om, så må du jo gøre op med dig selv om du har lyst til a have det som du har det

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

har i barn sammen??

Hvis du har det så dårligt, som det lyder som om, så må du jo gøre op med dig selv om du har lyst til a have det som du har det

Nej vi har ingen børn heldigvis hvis man kan sige det..

Anmeld

13. april 2012

EKBJ

Anonym skriver:

overvejer virkelig og gå fra min kæreste, synes det hele går ned af bakke, han er ikke særlig moden når man tænker på han er 21 han går for meget op i sin hobby, vi har intet tilfælles, så vi laver aldrig noget sammen.. vi er bare derhjemme eller os er han sammen med sine hardball drenge og jeg er sammen med mine veninder.. og har snakkede med ham 100 gange og det hjælper lige lidt..

Hvis du er så træt af ham, hvorfor så være sammen med ham?

- har du prøvet at snakke med ham om det? og virkelig fortælle ham hvad det er DU føler og tænker når han bruger så meget tid på sin hobby som tydeligvis er et problem!!?

Anmeld

13. april 2012

DitteFisk

Prøv at tænk tilbage på hvad det var du faldt for ved ham. Kan du nævne de karakteristika der gjorde at at han netop var skide tiltrækkende for dig? Og ser du det stadig?

Og tænk så på; man kan ikke lave om på andre. Han er som han er.. kan du så se dig sig selv sammen med ham mange år ud i fremtiden? Kan i planlægge ting sammen? Er han simpelthen din bedre halvdel?

Det er kun noget du kan gøre op med dig selv - nu du siger at i har drøftet det med hinanden flere gange

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Prøv at tænk tilbage på hvad det var du faldt for ved ham. Kan du nævne de karakteristika der gjorde at at han netop var skide tiltrækkende for dig? Og ser du det stadig?

Og tænk så på; man kan ikke lave om på andre. Han er som han er.. kan du så se dig sig selv sammen med ham mange år ud i fremtiden? Kan i planlægge ting sammen? Er han simpelthen din bedre halvdel?

Det er kun noget du kan gøre op med dig selv - nu du siger at i har drøftet det med hinanden flere gange

Ærligt kan jeg ikke huske hvad jeg faldt for ham..
Men at han ikke kan styrer sin egen økonomi går så meget op i den hobby at han stort set aldrig er hjemme. Osv gøre bare meget synes jeg også når vi endelig er sammen så laver vi inter

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Hvis du er så træt af ham, hvorfor så være sammen med ham?

- har du prøvet at snakke med ham om det? og virkelig fortælle ham hvad det er DU føler og tænker når han bruger så meget tid på sin hobby som tydeligvis er et problem!!?

Ja har sagt det en million gange det en dyr hobby han har og bruger mange penge på benzin bare for det.. Han er arbejdesløs og virker ikke som om han søger job heller

Anmeld

13. april 2012

LR85

Jeg tænker, hva venter du på? Du er jo ikke lykkelig. Se dog a kom ud og få dig et liv hvor du er glad og lykkelig

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Jeg tænker, hva venter du på? Du er jo ikke lykkelig. Se dog a kom ud og få dig et liv hvor du er glad og lykkelig

Ja det svært at indse det. For alle siger det faktisk til mig. Men alligevel giver jeg det chancer for at det skal blive godt.. Men er meget svært når han kun går op i sin hobby og computer.. Og vi intet laver sammen fordi vi intet tilfælles har

Anmeld

14. april 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Ja har sagt det en million gange det en dyr hobby han har og bruger mange penge på benzin bare for det.. Han er arbejdesløs og virker ikke som om han søger job heller

Hvad er det for en hobby?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.