Kan ikke falde til ro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. april 2009

pernille-82

Min kære datter på knap 9 måneder har lige haft nogle dage med høj feber, og derefter er det gået skævt med hendes søvn både dag og nat. Hun vil kun sove i max 2 timer af gangen og det tager hårdt på krafterne.

Er der nogen, som kan give et godt råd hvordan hun kan komme til at sove igen? Hun blir stadig ammet og spiser lidt her og der. Ellers er hun en glad pige, når hun ellers er vågen..

Hilsen den trætte mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

LotteN

sådan som du beskriver det, så kunne det godt tyde på der er tænder på vej. sådan var min datter i hvert fald da hun fik hendes to!

Anmeld

10. april 2009

pernille-82

LotteN skriver:

sådan som du beskriver det, så kunne det godt tyde på der er tænder på vej. sådan var min datter i hvert fald da hun fik hendes to!

Hvordan gjorde du så hverdagen nemmere? Gav i hende noget smertestillende?

Anmeld

10. april 2009

LotteN

pernille-82 skriver:

Hvordan gjorde du så hverdagen nemmere? Gav i hende noget smertestillende?

jeg synes ikke du skal give hende nogen former for smertestillende...

jamen herhjemme mærkede vi ikke noget i dagtimerne, det var kun om natten hun vågnende en million gange...

men når du skriver hun har feber og ikke sover ret meget, tænker jeg bare tænder. har du mærket hende i over- og undermunden? kan du se nogen på vej?

Anmeld

10. april 2009

pernille-82

LotteN skriver:

jeg synes ikke du skal give hende nogen former for smertestillende...

jamen herhjemme mærkede vi ikke noget i dagtimerne, det var kun om natten hun vågnende en million gange...

men når du skriver hun har feber og ikke sover ret meget, tænker jeg bare tænder. har du mærket hende i over- og undermunden? kan du se nogen på vej?

Hun har to i undermunden, som hun fik for en lille uge siden. Men hun ser rød ud i overmunden. Samtidig har hun som sagt lige haft høj feber i nogle dage, så hun må være ret udmattet. Det er nok derfor hun sover så dårligt - overtræt, sløv, og nogle smerter. Tror du ik? Vågnede hun også efter 1 1/2 time?

Anmeld

10. april 2009

LotteN

pernille-82 skriver:

Hun har to i undermunden, som hun fik for en lille uge siden. Men hun ser rød ud i overmunden. Samtidig har hun som sagt lige haft høj feber i nogle dage, så hun må være ret udmattet. Det er nok derfor hun sover så dårligt - overtræt, sløv, og nogle smerter. Tror du ik? Vågnede hun også efter 1 1/2 time?

Hvis hun er rød i overmunden, så kan det jo helt klart være dette... og hvis de 2 i undermunden først lige er begyndt på at komme ud, kan de altså også godt drille lidt endnu!
Og feberen kan jo komme åga tænder, så det skal du nok ikke være så nervøs for!
Ja, Lærke vågnede også med 1-2 timers interval i en 14 dages tid, det var nogle lange uger...!

Anmeld

10. april 2009

pernille-82

LotteN skriver:

Hvis hun er rød i overmunden, så kan det jo helt klart være dette... og hvis de 2 i undermunden først lige er begyndt på at komme ud, kan de altså også godt drille lidt endnu!
Og feberen kan jo komme åga tænder, så det skal du nok ikke være så nervøs for!
Ja, Lærke vågnede også med 1-2 timers interval i en 14 dages tid, det var nogle lange uger...!

Puha.. det lyder hårdt! Det håber jeg ik, at celina gør.. Men det må tiden vise Det er synd for de små væsen, når de tænder kommer..

Anmeld

10. april 2009

LotteN

pernille-82 skriver:

Puha.. det lyder hårdt! Det håber jeg ik, at celina gør.. Men det må tiden vise Det er synd for de små væsen, når de tænder kommer..

ja, jeg synes godt nok det er synd det skal være så hårdt at få tænder..
Heldigvis er Lærke da sluppet for feber!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.