har bare lige brug for at skrive hvordan jeg har det.
Jeg fødte min dejlige dreng i juni og han er bare så dejlig og der er ingen problemer der.
da han var 6 uge kørte jeg desværre galt og totalskadet vores bil sammen med vores søn, han har været til kiroprakter mange gange og vi var endelig færdig med at behandle ham i november. I december blev min far så sygemeldt pga stress og fordi han besvimede(han har 2 gange før haft blodpropper hvor han var ved at død den ene gang og er bare så mange for at miste ham(har altid været farslille pige)
Han er stadig sygemeld med kun på ½ tid.
i januar får jeg a vide at en fra mit arbejde der har lært mig alt har en turmor i hjerne(hun har haft kræft i hjerne før men rask meldt) de operere hende, men i slutningen af marst ringede hende mand og sagde det ikke havde hjulpet og de kunne ikke gøre mere, hun kæmper lige nu og har ikke fået mad i en uge nu,
lige før påske var vores dreng ved at blive indlagt pga vejrtrækning og min kæreste fik hjernrystelse, så jeg er lidt alene med vores dreng lige for tiden.
jeg har ikke kunne vide hvor jeg skulle hen efter barsel, men så i går at vide at jeg skal tilbage til den afdeling jeg havde søgt om og det er da dejligt, tænkte så går det da min vej igen.
MEN NEJ DET ER FREDAG DEN 13 stoppet i dag af politiet bøde 2500 kr for at køre 65 i byen og ikke nok med det så skulle jeg vække min sovende dreng for at betjente kunne se på vores autostol om den var sikkerhedsgodkendt det er en kiddy HALLOOOO så havde jeg så en skrigende dreng resten af vejen hjem.
så nu har jeg endelig fået ham til at sove
ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg tror bare jeg skulle af med en masse
Anmeld