Til staff, angående opning af div. tråde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2012

signe.

Hejsa staff-folks!

Jeg har igår og idag oprettet lidt salgstråde med noget tøj, hvilket er ganske fint. Problemet er bare at jeg åbenbart oprettede dem på et travlt tidspunkt, da de forsvandt så hurtigt at jeg næsten ikke engang selv nåede at se dem på forsiden. Derfor tænker jeg:

Er det virkelig ikke muligt, at reglen kan laves om så der ikke skal gå en HEL uge før man må oppe den? Selvfølgelig skal der være et loft på, helt klart, så folk ikke opper konstant, men jeg tænker måske mere sådan ca. hver 3. dag? Synes der er rigtig lang tid til fredag i næste uge, hvor jeg igen må gøre opmærksom på at jeg har noget til salg.. Hvis de så forsvinder lige så hurtigt igen fra forsiden, bliver de jo nok aldrig set

På forhånd tak

En daglig og tilfreds bruger af baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi bliver nødt til at have den regel, ellers drukner vi i opninger af salgs tråde.

Vi har valgt en uge, da det er den bedste løsning for alle.

Håber du overlever indtil fredag.

Anmeld

13. april 2012

signe.

Moderator skriver:

Vi bliver nødt til at have den regel, ellers drukner vi i opninger af salgs tråde.

Vi har valgt en uge, da det er den bedste løsning for alle.

Håber du overlever indtil fredag.

Okay, bare i orden, jeg må væbne mig med tålmodighed så.. Bare lidt øv lige denne gang, for da jeg ikke selv nåede at se den, var der nok heller ikke andre der gjorde

God weekend

Anmeld

13. april 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
signe. skriver:

Okay, bare i orden, jeg må væbne mig med tålmodighed så.. Bare lidt øv lige denne gang, for da jeg ikke selv nåede at se den, var der nok heller ikke andre der gjorde

God weekend

Så kan du måske prøve at time det lidt næste gang

MEN - det sker også at folk kigger direkte i salgskategorierne, hvis de søger noget. Så der er helt sikkert håb, selvom den ikke lige er på forsiden.

Anmeld

13. april 2012

Mor til L&S

signe. skriver:

Hejsa staff-folks!

Jeg har igår og idag oprettet lidt salgstråde med noget tøj, hvilket er ganske fint. Problemet er bare at jeg åbenbart oprettede dem på et travlt tidspunkt, da de forsvandt så hurtigt at jeg næsten ikke engang selv nåede at se dem på forsiden. Derfor tænker jeg:

Er det virkelig ikke muligt, at reglen kan laves om så der ikke skal gå en HEL uge før man må oppe den? Selvfølgelig skal der være et loft på, helt klart, så folk ikke opper konstant, men jeg tænker måske mere sådan ca. hver 3. dag? Synes der er rigtig lang tid til fredag i næste uge, hvor jeg igen må gøre opmærksom på at jeg har noget til salg.. Hvis de så forsvinder lige så hurtigt igen fra forsiden, bliver de jo nok aldrig set

På forhånd tak

En daglig og tilfreds bruger af baby.dk

Jeg synes også en uge er LÆNGE... det burde været 2 gange i ugen... De forsvinder tit SÅ hurtigt....

Anmeld

13. april 2012

Nadia&Daniel

Mor til Liva skriver:

Jeg synes også en uge er LÆNGE... det burde været 2 gange i ugen... De forsvinder tit SÅ hurtigt....

Anmeld

13. april 2012

sne190810

Jeg syntes nu en uge er fin.

Det er irriterende når folk har 20 annoncer og opper den alle på en gang f.eks. og syntes tit der er fyldt med oppede salgsannoncer, eller bare salgsannoncer for den sags skyld.

Hvis folk søger, så kigger de vel i kategorierne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.