Nu med 50% rabat! Kun DKK 175,00
Tag imod tilbuddet - gælder til og med d. 16. april 2012
Detaljer
Slip for sygedage, søvnløse nætter, trætte forældre og børn der skranter.
Du får her redskaberne til, hvordan du kan styrke dit barns immunforsvar med naturlige midler.
Du får alt dette:
- Baggrundsviden om immunforsvaret.
- Viden om, hvad der kan være årsag til gentagne infektioner.
- Nemme skridt til, hvordan I styrker immunforsvaret og undgår ?gentagne infektioner.
- Kort DVD med zoneterapi, der styrker immunforsvaret.
- Generelt om zoneterapi og massage.
Derudover 4 gratis bonusser:
- Hvad skal jeg spise i stedet for? En uundværlig guide til hvilke ?fødevarer man kan erstatte andre fødevarer med.
- Hvilke kosttilskud skal jeg give/tage? En guide til, hvilke kosttilskud ?du har brug for, for at dække dit daglige behov.
- Sådan bliver det nemmere for jer.
- Sådan bliver det rart for dit barn.
Det er mit største ønske, at jeg kan hjælpe en masse små og store børn og deres familier til ad naturlig vej at slippe for problemer som f.eks. kolik, øreproblemer, hyperaktivitet, eksem, smerter, forstoppelse, lavt selvværd mm. Som sundhedsplejerske ansat i en kommune har jeg mødt rigtigt mange børn med disse problemer.??Et æblebarn, er et barn som har det godt både indvendigt og udvendigt. Både helt inde i kernehuset (sindet), i frugtkøddet (kroppen) og i skrællen (huden). Barnet har et godt selvværd, har ikke ondt nogen steder, trives i dagligdagen og kan tåle udfordringer, der passer til dets alderstrin. Det er min passion at give jer muligheder for at finde naturlige løsninger på disse problemer. Løsninger som er milde for jeres barn og styrker barnet på længere sigt.
Vil du slippe for kolik? Eksem? Dræn i ørene? Snot?
Vil du have viden om, hvilken mad og vitaminer, der er den absolutte bedste til dit barn?
Vil du have et barn, der trives, både nu og resten af livet?
På Æblebørn.dk finder du redskaberne til dette og meget mere.
Æblebørn ejes og drives af Sundhedsplejerske Anette Opstrup med mere end 7 års erfaring som traditionel sundhedsplejerske kombineret med mange uddannelser og kurser inden for behandling af børn samt kost, vitaminer og naturmedicin til børn.
Kig forbi hjemmesiden og få en gratis guide om vigtige sunde fedtstoffer til dit barn.
KONTAKT INFORMATION
Æblebørn
Viborgvej 416
8920 Randers NV
Telefon: 61388582
Website: www.æblebørn.dk
DET MED SMÅT
Du køber dit værdibevis i dag og modtager det efterfølgende på mail.
Værdibeviset er gyldigt i 3 måneder fra købsdato.
Prisen er inklusiv forsendelse.
Kontakt Æblebørn på anette@aebleboern.dk og angiv dit værdibevisnummer, så vil du efterfølgende modtage din pakke.
Du får 50% rabat - kun DKK 175,00
Tag imod tilbuddet - gælder til og med d. 16. april 2012