Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der var 3 oppe i dagplejen som holdte fødselsdag idag, så det skulle da lige fejres med en kage Indeholder hjemmelavet chokoladebunde og vaniljemousse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chraz skriver: Der var 3 oppe i dagplejen som holdte fødselsdag idag, så det skulle da lige fejres med en kage Indeholder hjemmelavet chokoladebunde og vaniljemousse
Den er fin
Kan man evt få opskriften på vanillemousse?
merichs skriver: Den er fin Kan man evt få opskriften på vanillemousse?
Mange tak skal du have
hehe jeg var lidt doven så det blev bare den hurtige fra dr ötker Men hvis du søger på google kan du finde en masse gode opskrifter
Chraz skriver: Mange tak skal du have hehe jeg var lidt doven så det blev bare den hurtige fra dr ötker Men hvis du søger på google kan du finde en masse gode opskrifter
Tak
den er super fin og børne elskede den sikkert
B&J skriver: den er super fin og børne elskede den sikkert
mange tak Ja det gjorde de. Det gjorde dagplejemoren nu også. Man kunne godt høre hun havde regnet med der kom en "ganske almindelig" kage hehe
Nolle skriver:
Tark
Chraz skriver: mange tak Ja det gjorde de. Det gjorde dagplejemoren nu også. Man kunne godt høre hun havde regnet med der kom en "ganske almindelig" kage hehe
ihihi altid dejligt at få et dejligt chok hvor man tænker wow en kage
B&J skriver: ihihi altid dejligt at få et dejligt chok hvor man tænker wow en kage
ja jeg synes også det var virkelig skønt hun blev så glad for den Det havde jeg slet ikke regnet med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128