Udsalg...;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Leneur

Så er Silje blevet så stor at vi vil af med nogle af hendes ting. Vi har 2 klapvogne, 2 barnevogne og en tremmeseng uden madras.
Den ene klapvogn er en 4ME Berlin sort med et langt stort liggemål. Lige knap 2 år gammel. Vi har været super glade for den og den er perfekt til en skovtur. Med kørepose. Står næsten som ny. Ny pris 1700 kr men GIV ET BUD.
Den anden er en Bertini med servostyring også sort med lidt mønster i. Købt brugt men står næsten som ny, da vi ikke har brugt den. Ville have brugt den til rejseklapvogn men det er den for stor til. Jeg har givet 600 kr for den men GIV ET BUD.
Den ene barnevogn er en gammel odder uden knækstyr som vi har arvet. Selve kassen er som ny med lift, rygstøtte og regnslag i blå. Stellet er lettere rusten men perfekt som altan, dagplejevogn, så... GIV ET BUD.
Den anden er en Scandia i sort med knækstyr, nem at slå sammen uden lift men med rygstøtte og regnslag. Står næsten som ny. Ny pris 3000 kr men GIV ET BUD. For begge vogne er liggemålet 98 cm.e
Tremmesengen er i træ og har 2 niveauer. Købt i Ikea til 350-400 kr men er DIN for 100 kr.
Billeder kan først sendes via mms på mandag da vi ikke er hjemme. SKAL afhentes i Skanderborg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Leneur

Opper lige, for barnevognene ville kunne egne sig fint som altan/dagplejevogne.

Anmeld

23. april 2012

Maja88

har du billeder?

Anmeld

23. april 2012

Leneur

Maja88 skriver:

har du billeder?

Hvilken/hvilke vogne vil du se? Og vil du sende en pb med dit nr, så jeg kan sende mms'er

Anmeld

23. april 2012

Maja88

Leneur skriver:

Hvilken/hvilke vogne vil du se? Og vil du sende en pb med dit nr, så jeg kan sende mms'er

jamen er også bare mere sådan generelt..tror gerne folk vil se..

men vil gerne se klapvognene..

hvor br du henne af i landet

Anmeld

23. april 2012

Leneur

Maja88 skriver:

I Skanderborg... Ved ikke om jeg kan sætte billeder på fra tlf.en da mit internet driller noget... Får lige taget nogle billeder af vognene og vender tilbage....

Anmeld

23. april 2012

Leneur

Maja88 skriver:

I Skanderborg... Ved ikke om jeg kan sætte billeder på fra tlf.en da mit internet driller noget... Får lige taget nogle billeder af vognene og vender tilbage....

Anmeld

25. april 2012

Leneur

Så er 1 klapvogn solgt men stadig 1 tilbage... En bertini og 2 barnevogne og 1 tremmeseng tilbage... Så skriv en pb med nr og jeg sender billeder...

Anmeld

28. april 2012

Leneur

3 vogne solgt men har stadig en bertini tilbage og en tremmeseng så kom.frisk...

Anmeld

6. juni 2012

Leneur

Opper lige... Begge barnevogne er væk men stadig begge klapvogne tilbage... KOM FRISK....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.