Mere i løn ved at tage PAU uddannelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.471 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Kloster

Hej.

Nogen der ved, hvad en PAU uddannet får i løn?

Hvis jeg tog den uddannelse, hvad ville jeg så få i løn bagefter, når jeg også er Ssa'er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

L&V

Kloster skriver:

Hej.

Nogen der ved, hvad en PAU uddannet får i løn?

Hvis jeg tog den uddannelse, hvad ville jeg så få i løn bagefter, når jeg også er Ssa'er?

Jeg er uddannet pau'er og mener man får ca 21.000 før skat men ved ikke hva du får af tillæg når man er ssa'er også.. det er grundløn jeg har skrevet her

Anmeld

13. april 2012

Kloster

Månsson skriver:

Jeg er uddannet pau'er og mener man får ca 21.000 før skat men ved ikke hva du får af tillæg når man er ssa'er også.. det er grundløn jeg har skrevet her

Okay. Det er ca det samme som jeg får nu.

Hvad bruger du uddannelsen til?

Jeg tænkte, den måske kunne ruste mig med noget mere pædagogik i forhold til psykisk syge. Kunne evt styrke mig mere, når jeg gerne ville kunne undervise (både kollegaer og elever) Og det ville kunne give mig nogle flere arbejdsområder at "vælge" imellem.

Dårlige argumentationer??

Anmeld

13. april 2012

L&V

Kloster skriver:

Okay. Det er ca det samme som jeg får nu.

Hvad bruger du uddannelsen til?

Jeg tænkte, den måske kunne ruste mig med noget mere pædagogik i forhold til psykisk syge. Kunne evt styrke mig mere, når jeg gerne ville kunne undervise (både kollegaer og elever) Og det ville kunne give mig nogle flere arbejdsområder at "vælge" imellem.

Dårlige argumentationer??

Det var egentlig meningen jeg ville læse videre men som hele den pædagogiske sektor ser ud nu er jeg bedre stillet ved at være pauer. Der er bare meget lidt undervisning i special området syntes jeg, det er næsten kun i opgaverne man selv kan snuse lidt til det desværre.. Så tror jeg hellere jeg ville læse psykologi som enkelt fag evt

Anmeld

13. april 2012

Kloster

Månsson skriver:

Det var egentlig meningen jeg ville læse videre men som hele den pædagogiske sektor ser ud nu er jeg bedre stillet ved at være pauer. Der er bare meget lidt undervisning i special området syntes jeg, det er næsten kun i opgaverne man selv kan snuse lidt til det desværre.. Så tror jeg hellere jeg ville læse psykologi som enkelt fag evt

Hvad vil du arbejde med, med PAU uddannelsen?

Er uddannelsen domineret af, at man skal arbejde med børn i SFO, Dagpleje ell børnehave?

Er der noget om psykiatri og pædagogik her omkring?

Anmeld

13. april 2012

L&V

Kloster skriver:

Er uddannelsen domineret af, at man skal arbejde med børn i SFO, Dagpleje ell børnehave?

Det er børnehaven orienteret. Større og mindre børn er der en smugle om men det er kun i forhold til udviklings facer . Intet omkring psykiatri..

Anmeld

13. april 2012

L&V

Kloster skriver:

Havde egentlig en drøm om at arbejde med utilpassede unge men blev glad for børnehave hvilket jeg aldrig havde troet så det er det jeg laver nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.