Mere i løn ved at tage PAU uddannelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.471 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Kloster

Hej.

Nogen der ved, hvad en PAU uddannet får i løn?

Hvis jeg tog den uddannelse, hvad ville jeg så få i løn bagefter, når jeg også er Ssa'er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

L&V

Kloster skriver:

Hej.

Nogen der ved, hvad en PAU uddannet får i løn?

Hvis jeg tog den uddannelse, hvad ville jeg så få i løn bagefter, når jeg også er Ssa'er?

Jeg er uddannet pau'er og mener man får ca 21.000 før skat men ved ikke hva du får af tillæg når man er ssa'er også.. det er grundløn jeg har skrevet her

Anmeld

13. april 2012

Kloster

Månsson skriver:

Jeg er uddannet pau'er og mener man får ca 21.000 før skat men ved ikke hva du får af tillæg når man er ssa'er også.. det er grundløn jeg har skrevet her

Okay. Det er ca det samme som jeg får nu.

Hvad bruger du uddannelsen til?

Jeg tænkte, den måske kunne ruste mig med noget mere pædagogik i forhold til psykisk syge. Kunne evt styrke mig mere, når jeg gerne ville kunne undervise (både kollegaer og elever) Og det ville kunne give mig nogle flere arbejdsområder at "vælge" imellem.

Dårlige argumentationer??

Anmeld

13. april 2012

L&V

Kloster skriver:

Okay. Det er ca det samme som jeg får nu.

Hvad bruger du uddannelsen til?

Jeg tænkte, den måske kunne ruste mig med noget mere pædagogik i forhold til psykisk syge. Kunne evt styrke mig mere, når jeg gerne ville kunne undervise (både kollegaer og elever) Og det ville kunne give mig nogle flere arbejdsområder at "vælge" imellem.

Dårlige argumentationer??