og hold nu op hvor er det ikke sjovt at handle med et barn der er træt på grund af at han ingen søvn har fået i nat rigtigt, på grund af tv larm fra underboen som stod på hele natten..

Jeg gik ned og bankede på og ingen åbnede, så jeg kunne jo ikke rigtig gøre noget ved det..

Men nu er der købt ind til fødselsdag imorgen..
Der er købt ind til sirupsklodser med abrikos marmelade i midten, kanelkage, og fragilite lagkage med frisk frugt..
Derudover bliver der bagt 2 tærter til dem der bliver der længere end bare til kaffe og kage..

Jeg har handlet ind til det hele og til ca 16 mennesker for under 1000kr der i blandt var der også bleer, bageforme, og et par margrethe skåle..

Derudover har vi også været til 2 års undersøgelse, og bassen er nu 85 cm høj og vejer 13 kg, så endelig er vægten stabiliseret i forhold til alder, dog er hans højde nu lidt under gennemsnittet, men det var da også på tide at vægten kom efter højden, for den har vi haft problemer med hele hans liv faktisk..

Vi fik også snakket om at påbegynde hans vaccinationsprogram igen, og på tirsdag skal han ind og have sin 5 mdr's vaccine og ca et halvt år efter skal han havde sin 1 års vaccine, og et par måneder derefter skal han have sin 15 mdr's vaccine..

Det er skønt endelig at kunne komme igang med programmet igen, for det betyder at vi nu har været sygdomsfri i et godt stykke tid..

og så fortsætter det forhåbentlig sådan..
Han ville have vaccineret ham idag, men da jeg var bange for at han skulle blive syg og vi skal have gæster imorgen valgte vi at sige tirsdag i næste uge..