Ja rigtigt meget enda..... Syntes det har barsel er ved at være for meget, men har også gået hjemme snart et år (12 maj) Glæder mig til at få en hverdag med noget indhold
Jeg falder konstant hen og gider ingen ting, ikke engang de praktiske ting vi har i huset her, har ingen energi til noget, er træt og ugidelig. Forstår det enligt ikke for min datter er begyndt at sove igennem 11-12 timer om natten, og 2 t formiddag og ca 2 t over middag.
Når vi når aften tid, så er jeg mega træt og kunne sagtens gå i seng med børnene, men det gider jeg ikke, for så føler jeg at dagen kun indeholder børn og ingen tid med min kæreste.
Og det var jo enligt nu jeg skulle få ordnet en masse, for ligeså snart jeg vender tilbage til jobbet så ved jeg jo godt at jeg slet ikke får udretter noget.
Ligeså snart min datter sover, havner jeg i sofaen og tænder for tvet, nyder slet ikke min dag længere, vil enligt bare have den til at gå....
Er det "normalt" at have det sådan her til sidst i barslen eller skal jeg bare til at tage mig gevaldigt sammen.?
Det eneste vi har vi programmet om ugen er mødregruppe hv. 14 onsdag eller er vi for det meste hjemme.
Jeg er træt af at føle mig konstant træt....

Anmeld