feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.045 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. april 2009

Janep

Hvor høj feber ska de ha før man bør kontakte lægen?

Min lille hannah på 11 måneder har 39,8 i feber. Jeg regner med at det er pga tænderne da hun også savler helt vildt

Dert bekynmre mig dog lidt at jeg ikke rigtig kan få væske i hende i løbet af hele dagn har hun kun drukket et halvt glas vand.

Men hun spiser kiks og er ellers bare pyldret og træt

Men hvornår er det man skal kontakte lægen,.. kan ikke huske om det er ved 40 eller 41 grader??

Fortsat god aften til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

amc80

hejså

DU skal ikke give dit barn pamol uden lægen har sage god få det børen under 1 år skal i sammeråden med lægen!
det stå der også på pakken!

men at man skal når de har over -39,40 I feber og han/ hun ikke kan komme i kontag med
men som sagt helle ring en gang få meget ind ikke og ring!
med venlig hilsen'
annemette

Anmeld

10. april 2009

Kvindemin

Jeg havde gevet panodil, altså junior. Og ellers ring og hør lægen om det ikke lyder okay med en gang panodil til natten.
Men så længe hun er 'på dupperne', kan grine lidt, lege og spise og drikke, samt har våde bleer.
Men ja, heller ring en gang for meget, end en gang for lidt.

Knuser og god bedring

Anmeld

10. april 2009

pernille-82

Janep skriver:

Hvor høj feber ska de ha før man bør kontakte lægen?

Min lille hannah på 11 måneder har 39,8 i feber. Jeg regner med at det er pga tænderne da hun også savler helt vildt

Dert bekynmre mig dog lidt at jeg ikke rigtig kan få væske i hende i løbet af hele dagn har hun kun drukket et halvt glas vand.

Men hun spiser kiks og er ellers bare pyldret og træt

Men hvornår er det man skal kontakte lægen,.. kan ikke huske om det er ved 40 eller 41 grader??

Fortsat god aften til alle

Da min datter havde 39.2 i feber kontaktede jeg lægen. Og det endte med at hun havde fået 40.0 i feber. Så jeg var glad for at have taget kontakten.. Som sagt hellere ring en gang for meget end for lidt!...

Anmeld

10. april 2009

A.

man siger hvis feber er over 38 så er det ikke tænder er skyld i det..prøv give hende panodil junior og hvis det ikke hjælper ringtil lægen

Anmeld

10. april 2009

A.

- skriver:

Mine har nu haft højere feber ved tænder...

det bare det jeg har læst mig frem og hørt

Anmeld

10. april 2009

A.

- skriver:

har jeg aldrig hørt... hvor har du læst det?

nogen brochurer jeg fik fra sp og på nettet mener at det var netdoktor eller noget af den stil

Anmeld

11. april 2009

Janep

- skriver:

Der er ikke nogen fast grad, det kommer helt an på barnet..

Har du prøvet at give med sugerør, give lidt saft eller juice...

Hvis hun ellers er rimelig alm udover det ville jeg ikke kontakte lægen...

ok..

Her til morgen er feberen faldet og den kom kun op på 39,8

Hun har stadig ikk drukket så meget men det kommer nok nu hvor febereb er faldet

Anmeld

11. april 2009

Janep

amc80 skriver:

hejså

DU skal ikke give dit barn pamol uden lægen har sage god få det børen under 1 år skal i sammeråden med lægen!
det stå der også på pakken!

men at man skal når de har over -39,40 I feber og han/ hun ikke kan komme i kontag med
men som sagt helle ring en gang få meget ind ikke og ring!
med venlig hilsen'
annemette

hejza..

Jeg har aldrig givet min datter panodil og har heller ikke tænkt mig at gøre det medmindre lægen siger jeg skal..

jeg sys ikke piller og børn hænger sammen, ihvertfald ikke mine børn

Anmeld

11. april 2009

Janep

Chritinap skriver:

Jeg havde gevet panodil, altså junior. Og ellers ring og hør lægen om det ikke lyder okay med en gang panodil til natten.
Men så længe hun er 'på dupperne', kan grine lidt, lege og spise og drikke, samt har våde bleer.
Men ja, heller ring en gang for meget, end en gang for lidt.

Knuser og god bedring

hejza..

Jeg gir helst ikke min datter panodil før lægen siger jeg skal

Men feberener faldet her til morgen og hun har sovet hele natten igennem

Men jeg var egentlig heller ikk så bekymret i går for hun havde det jo fint ud over feberen.. ku bare ikke huske hvor højt den skal op før man bør kontakte lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.