Natdragter med fødder str 80 til pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. april 2012

Zafir

ønskebarn74 skriver:

VILDT AT HUN ALLEREDE ER SÅ STOR!!!!

Så stor hehe... Hun bliver tit drillet med sin manglende højde

Men skøn og dejlig. naturligvis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

ønskebørn74

Zafir skriver:

Så stor hehe... Hun bliver tit drillet med sin manglende højde

Men skøn og dejlig. naturligvis

HUN ER DA BARE EN LILLE LÆKKERMÅS...

Og hvad er det man plejer at sige...

Bedre lille og vågen end stor og doven...

Anmeld

13. april 2012

quindelist

Zafir skriver:

Har du fundet dem du skal bruge? Frigg er ved at kravle ud af str. 80 nu (19 mrd gammel hehe)... så der er en 5 stýkker ca

Ihhh det lyder perfekt -der er ikke nogen der har bidt på endnu, så det er alletiders.

Hvad vil du have for dem? (regner med de er i god stand osv så behøver egentlig ikke se billeder )

Anmeld

13. april 2012

Zafir

quindelist skriver:

Ihhh det lyder perfekt -der er ikke nogen der har bidt på endnu, så det er alletiders.

Hvad vil du have for dem? (regner med de er i god stand osv så behøver egentlig ikke se billeder )

Lidt forskellig stand. Nogen rigtig fine og nogen lidt mere slidt.

Du kan få dem for 10 kr stykket pp.

Anmeld

13. april 2012

Zafir

quindelist skriver:

Jeg har lige talt dem. jeg har 4 eller 5 med fødder

Anmeld

13. april 2012

Mor til L&S

quindelist skriver:

Vi skal snart en størrelse op i natdragter, så vil høre om der er nogen der har natdragter med fødder str 80 til salg -de skal bruges til en pige, men nu er det jo natdragter så vi er ikke farveforskrækkede

Jeg har 2 tilsalg herinde, dog uden fødder som du må få for 30 kr i alt, hvis det har interesse

Anmeld

13. april 2012

quindelist

Mor til Liva skriver:

Jeg har 2 tilsalg herinde, dog uden fødder som du må få for 30 kr i alt, hvis det har interesse

Hej
Tak for tilbuddet, men er kun interesseret i dem med fødder.... (hader selv at sove med strømper -så det gør min datter sikkert også )

Anmeld

13. april 2012

Mor til L&S

quindelist skriver:

Hej
Tak for tilbuddet, men er kun interesseret i dem med fødder.... (hader selv at sove med strømper -så det gør min datter sikkert også )

Helt ok

Må jeg spørge hvorfor hun ikke sover med bare fødder... tænker at fødderne har godt af lidt luft efter en hel dag med strømper?!

Anmeld

13. april 2012

quindelist

Mor til Liva skriver:

Helt ok

Må jeg spørge hvorfor hun ikke sover med bare fødder... tænker at fødderne har godt af lidt luft efter en hel dag med strømper?!

Jamen det må du da

Hun kaster altid dynen af sig i løbet af natten, og de gange hun har sovet med bare fødder har hun haft meget kolde fødder om morgenen, det tror jeg ikke er hverken særligt sundt eller specielt behageligt..... Og det undgår vi når hun bruger natdragter med fødder i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.