Skriver lige ano da jeg ikke ønsker min, eller min mands familie skal se dette. 
Vær søde ikke at komme med nogle hårde bemærkninger... eller blive fornærmede over mit indlæg... det har jeg virkelig ikke brug for... 
Sagen er den, at min mand og jeg har en vidunderlig datter på et år og to måneder.
Hun var lidt af et "uheld" da jeg blev gravid på at han stod af i roskilde... hmm (Da vi fandt ud af jeg var gravid blev hun med det samme et ønskebarn for os begge). Nu har min mand og jeg været sammen i lidt over to år, og elsker hinanden uendeligt højt, så det ikke her mit problem ligger...
Vi er begge helt enige om at vi ikke skal have flere børn, før jeg er færdig studerende, og har været på arbejdsmarkedet i et år så jeg har optjent til barsel, ellers står vi ikke med nogen indkomst fra min side...
så vi er tvunget til at vente de her par år. (er færdig om et par måneder på studiet.)
Vi havde så sex her den 8/4 hvor kondomet sprang. (Jeg kan ikke tåle p eller mini-piller så vi bruger kun kondom, og det har altid fungeret fint). Jeg tog så en fortrydelsespille og forventede min mens, kort efter både pga. den alligevel var forventet den 9/4 og fordi jeg har taget to fortrydelsespiller før, og begge gange fik jeg min mens et par dage efter den var taget...
Så to grunde til jeg havde regnet med at den ville være kommet nu... idag er det den 13/4... jeg skulle uanset om jeg tog pillen eller ej havde haft det den 9/4... sååå hvad nu..
tør næsten ikke tage en test... hvad mener i??? kan jeg være gravid... eller er det min skrukhed fra før alt det her med pillen skete der gør min mens ikke er kommet til tiden...
Har ikke snakket med min mand, da jeg kender ham godt nok til at vide han bliver stresset med det samme af uvished, så tager uanset havd en test før han får noget at vide... 
Men havd tror i??? er der nogen sansynlighed for jeg er gravid nu hvor jeg tog pillen samme dag... (var på vagtapoteket og hente den... da det jo var søndag) 
Ved ikke om jeg har fået lagt denne i den rigtige tråd, men syntes ikke lige der var en der passede til denne... 
Anmeld