Ja så blev det vidst fredag den 13.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

FamilenStorm

B&J skriver:

nej der er ikke noget værre..

men DEJLIGT hun havde det godt igen da du ringede

a det giver nu en vis ro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Caroline86

ja her er dagen altså også startet godt

Laura har været i forrygende humør, vi kom op i god tid og havde bedre tid til at lege og hygge i morges end vi plejer i hverdagen, Solen skinner og jeg har et stort smil klistret på ansigtet

Og nu bliver resten af dagen sikkert lort fordi jeg tillod mig at "prale" med at alt er dejligt pyt... ingen kan jo tage fra mig at dagen startede godt - heller ikke hvis den ender skidt

Anmeld

13. april 2012

Janni.

Jeg har også ind til videre, haft en fantastisk morgen.  En dreng der grinede næsten uanset hvad vi lavede inden han blev afleveret.

Dog kunne øjendråber ikke grines af, uha jeg hader at skulle holde ham for at give ham de dråber. Men det er jo for hans eget bedste.  Det er da også glemt kort tid efter, men alligevel... 

Anmeld

13. april 2012

wamse

Fredag d. 13 er da slet ikke en ulykkesdag, for det er nemlig 38 år siden jeg blev født i dag

Men at det regner, ser jeg slet ikke som noget ulykke, for jeg synes nemlig at det er det fedeste vejr

Anmeld

13. april 2012

Muffin_girl

FamilenStorm skriver:

Ja sikke en start på fredag den 13.

Normalt er det ikke noget jeg er så overtroisk med, men idag er jeg nu lidt for:

1. Det regner - MEGET

2. Glemte at give prinsessen bleer med i legestue

3. Det regner - Rigtig meget!

4. Bilen kunne IKKE starte (starteren er vidst røget )

5. Er allerede sent på den i forhold til min møde tid

6. Fik jeg nævnt at det regner - MEGET (heldigt jeg liiige har fået købt et sæt regentøj )

Glæder mig ikke til at se hvad dagen ellers bringer på

Jeg HADER fredag d.13.. jeg er altid meget uheldig.. 

Har engang væltet hele køleskabets indhold ud af lågen. Smadret en masse øl osv osv osv

Men jeg er generelt bare en torsk

Anmeld

13. april 2012

Lone Jakobsen

wamse skriver:

Fredag d. 13 er da slet ikke en ulykkesdag, for det er nemlig 38 år siden jeg blev født i dag

Men at det regner, ser jeg slet ikke som noget ulykke, for jeg synes nemlig at det er det fedeste vejr

tillykke med fødselsdagen

jeg havde slet ikke tænkt over at det var fredag den 13. men da jeg generelt er lidt af en klodsmajor..... ja så gør det vist ikke den store forskel

Anmeld

13. april 2012

wamse

Lone Jakobsen skriver:

tillykke med fødselsdagen

jeg havde slet ikke tænkt over at det var fredag den 13. men da jeg generelt er lidt af en klodsmajor..... ja så gør det vist ikke den store forskel

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.