Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Musen5 skriver: Er i fuld gang med at lægge dem op. De skal bare valideres ..../Mette
Er i fuld gang med at lægge dem op. De skal bare valideres ..../Mette
Oki, super....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
marloutti skriver: Oki, super....
Så er der kommet billeder :-)
Musen5 skriver: Så er der kommet billeder :-)
Super, det tjekker jeg lige ud...
Du har en meget smuk søn, en rigtig guttermand....
marloutti skriver: Puha, hvor er dette år fløjet af sted.... Magne bliver et år den 22. april... Det er slet ikke til at forstå, han er blevet så stor.... I får lige lidt billeder af ham, her en lille uge før han fylder år, for jeg får nok ikke helt tid til det i ugen op til... Der er fra han var i maven og til for et par uger siden... I nogenlunde rækkefølge... Og der hvor han sidder hos sin far og de begge smiler; nøj, jeg synes de ligner hinanden og smiler helt ens...
Puha, hvor er dette år fløjet af sted.... Magne bliver et år den 22. april... Det er slet ikke til at forstå, han er blevet så stor.... I får lige lidt billeder af ham, her en lille uge før han fylder år, for jeg får nok ikke helt tid til det i ugen op til...
Der er fra han var i maven og til for et par uger siden... I nogenlunde rækkefølge... Og der hvor han sidder hos sin far og de begge smiler; nøj, jeg synes de ligner hinanden og smiler helt ens...
Skønne billeder af en lækker lille størrelse.
Chevro skriver: Sikke dog en lækker lille fyr ;-) Uha, ja kunne forestille mig tiden flyver afsted når først de er kommet til verden! (:
Sikke dog en lækker lille fyr ;-) Uha, ja kunne forestille mig tiden flyver afsted når først de er kommet til verden! (:
Tak... Ja, det går bare alt for stærkt...
Mette&Alexander skriver: Du har en meget smuk søn, en rigtig guttermand....
Tusind tak...
Malene76 skriver: Skønne billeder af en lækker lille størrelse.
Tusind tak....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128